Help for English

Námět

Přeji pěkný den,
předem bych chtěl poděkovat za tyto sránky jsou opravdu výborné.
Jsem teprve na „začátku“ studia AJ. Co bych docela uvítal na tomto webu je určitá možnost nadefinovat si vlastní výběr slovíček ze slovníku, které si poté mohu procvičovat online formou zkoušení.
Pokud by se tato možnost časem objevila bylo by to super.
Ještě jednou děkuji za tyto stránky!!!
S pozdravem Ota

Takovou možnost máte ve výukovém programu Langauge Lab, ze kterého je celý slovník na našem webu. Možná časem něco takového zprovozníme, není to ale zatím naše priorita. Navíc v Langauge Lab je to daleko pohodlnější. Stáhněte si prosím demo – je v sekci DOWNLOAD.

Ok děkuji vám za radu.!!!

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat,jestli by nebylo možné sem vložit odkaz na nějaké obětavce v Británii,kteří by si chtěli dopisovat,nebo povykládat přes icq. Já jsem začátečník,ale určitě bych to ocenila. Mockrát děkuji. Přeji pěkný den.K.

Teď ale nějaké ty obětavce najít. :-) Jinak stránek, kde najít tzv. ‚pen pals‘ (kamarády na dopisování) je hodně, zkuste se porozhlédnout tam.

Ok,díky. K

AHOJ,
slyšela jsem, že je možné dělat některé zkoušky z aj on-line,ráda bych se dozvěděla něco víc. děkuji :-)

Dobrý den, chtěla bych se přimluvit za nějaké listeningy pro upper-intermediate…Jsem s těmito stránkami vrcholně spokojena, jen tohle mi tu trošku chybí. Za pár dní dělám certifikát City&Guilds na úrovni C1 a nevím, kde se na poslechy nejlépe připravit. Děkuji :)

Máte pravdu, obecně tu nemáme pro úrovně C1 a C2 moc materiálů. U poslechů je to především proto, že výroba takových věcí je značně obtížná a nákladná. A když do něčeho už investujem potom chceme, aby z toho mělo užitek co nejvíc lidí, proto je to nejčastěji úroveň ELEMENTARY – PRE-INTERMEDIATE.

Ale pokusím se pro vás něco sehnat.

Děkuji mockrát za Vaši ochotu :-)

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.