Mno.. tak zase dvě chybky.
Komentáře k článku: Miscellaneous Elementary Test
Mno.. tak zase dvě chybky.
90%… stupidni chyba „many of CDs“ … plac plac na zadek !!
90 %
i když obvykle dělam chybu u THAN a THEN, tentokrát jsem tam plácla at Sonday. Díky moc za tyto vynikající stránky.
Tyto stránky jsem objevila teprve před týdnem, ale už teď mi moc pomáhají. Jsem takový ten pořád začátečník i když už nějaký ten rok angličtiny mám za sebou. A je to vidět i třeba na tomto „jednoduchém“ testu – 80 Fakt super stránky. Díky
No supeeeeer.V tomhle testiku ani jedna chyba.Asi me to zacalo bavit
Ziju ve Skotsku uz tri roky a ucit se anglicky me fakt nebavi,ale tohle me fakt zaujalo.Budu v tom pokracovat.
Jo!mam to za stovku.
Indi
zas 60% sice angličtinu jsem studoval jenom 2,5 měsíce ale zato jsem ji studoval na jazykovce v Anglii …safra ale líbí se mi zde Hele nezapomeňte vyzkoušet slovní zásobu je to super Dokonce je to lepčí jak onlyne hry A to sebevědomí že děláte i něco dobrého pro sebe a může vám to pomoci vírazně v budoucím vzdělání no super. (kdyby bylo něco pdoobnýho i na češtinu, tak se možná naučím i tu )
:/
Ach jo… predlozky. Snad si uz konecne zapamatam, ze „in the afternoon“.
Malá chybka
Dobrý den,
se stránkami jsem moc spokojen, jednoznačně nejlepší české stránky,
škoda, že nic takového není i pro španělštinu. Ve vysvětlení
v poslední větě (10)je malá chybka. místo „spoustu“ je tam
„soustu“.
paci sa mi tato stranka aspon si trochu precvicim svoju anglictinu…zas sa mi podarilo 100%
Re: Re: Re:
Jé zábavné si číst tyto komentáře, než si udělám nějaký testík. Bobr se tu tak skvěle vyjadřuje k věci, že by si měl změnit přazdívku rovnou na Lama n.o. 1. Musíš si chlape uvědomit, že ženský se rádi navzájem podporují a vůbec to není od věci. Je to lidcké a ty jsi asi vylezl nejspíš někde z nory. Rád si tu od tebe přečtu věcné komentáře milý Bobře.