Hm, tak to je průšvih. Úplný začátečník by neměl začínat z knihou
ELEMENTARY, ale STARTER nebo BEGINNER (každá firma si to nazve jinak).
Protože učebnice elementary prostě počítají s elementární znalostní
a jedou rychlejc. Já osobě učím úplné začátečníky z knih
starter/beginner a pak přecházíme na elementary stejné řady.
Mimochodem, před 16 lety, kdy jsem začal učit, jsem taky učil úplné
začátečníky z knih elementary, jenže to knihy starter/beginner téměř
nikdo nevydával. Za ty roky se toho hodně změnilo. Dle mého to poukazuje na
špatnou kvalitu školy, pro kterou učíte…
Nicméně z toho, co píšete, s tímto asi nic nenaděláte… Učebnice
NEF Elementary je dobrá (taky jste mohla být nucena učit z knih “Pro
samouky”, což je teda teprve síla…) 
Já proberu často dvoustránkovou lekci (myšleno třeba A1) za 90 minut,
jenže to už mají za sebou studenti starter učebnici.
Myslím, že zvládnout se to dá, ale hlavně se nesnažte nikam spěchat.
Dle mého největší základ jsou osobní zájmena a sloveso být. Studentům
se nebude moc plést třeba slovo table a window, ale děsně se jim motá
IT/IS/THEM/THEY/THEIR/YOU/YOUR/YOU'RE/HIS/HE'S atd atd atd
Tam je třeba rozhodně nespěchat a pořádně jim to dostat pod kůži a
pořád opakovat a opakovat. A pořád se jich ptát odkud jsou, a kde jsou a
kde je on (spolužák) a odkud je, a co dělá za práci (jaká je jeho práce).
Ono i s pouhým slovesem BÝT se dá docela dlouho vystačit. Právě
v učebnicích starter se kolem toho točí mnoho lekcí, jenže v NEF
ELEMENTARY máte již v kapitole 2A, takže přichází do hry DO a DOES a to
je pro úplně začátečníky docela divoké 
K NEF jsou dobré knihy pro učitele, je tam hodně dalších cvičení a
doplňkových aktivit. Určitě si je nakopírujte a dělejte v hodinách.
Skladba studentů taky není ideální, ale to se bohužel
stává často.
No uvidíte, toto je je takové moje obecné “tlachání”, ale jako
klíčový problém bych asi viděl úroveň učebnice…
Protože při nižším levelu byste se cítila myslím mnohem lépe a když
byste jela podle knihy, byla byste v pohodě 