Výuka úplných začátečníků

Dobrý den, potřebovala bych radu ohledně učení. Učím angličtinu v jazykové škole. Zatím nejnižší úroveň pro mě ale byla “falešní začátečníci”… zkrátka lidi, kteří základy už mají a rozumí mi mi, když na ně v hodině promluvím anglicky. Teď jsem dostala skupinu naprostých začátečníků moc si s nimi nevím rady. Nikdy jsem od úplných začátků neučila a přestože mám k dispozici učebnici, nejsem si jistá, jak dobře “položit základy” u úplných začátečníků, aby na nich mohli dál dobře stavět. Měla jsem zatím dvě lekce a musím se přiznat, že jsem z toho nesvá. Nejhorší je, že je na mě vidět, že něvím, co dělám. Jsem nervózní, vykolejená, hodiny nejsou zorganizované, jak by měli. Prosím o jakoukoliv radu, jak postupovat při učení základů. Uvědomuju si, že to je to nejdůležitější a pokud svou práci neodvedu dobře, moji žáci se anglicky nikdy nenaučí. Ocením jakékoliv rady ohledně postupů, co učit kdy, nálně hodiny, aktivity, odkaz na nějaké lesson plans… Cokoliv. Nechci zklamat. Děkuji mockrát :)

Hlavně mít dobrou výslovnost, to je základ! :)

Pro začátek mne napadá, že byste mohla použít tento kurs, který kdysi pro začátečníky vytvořil Marek.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od koudies vložený před 12 lety