Ahoj Katko, s tím poslechem je to asi nejhorší, obzvlášť, když máte
tak šibeniční termín. Taky bych asi začala s těmi poslechy úrovně A1.
Nejdřív bych to odstupňovala: poslech s textem (celým) → poslech s gaps
→ → poslech s více gaps → poslech bez textu. pak se přesunula na
těžší úroveň a opakovala postup – horší je, že nemůžeš dopředu
nic naplánovat, protože nevíš, jak se ti bude zlepšovat či ne.
Jednoduché otázky na to, co si poslechl.
Ať to nejdřív před poslechem přečte sám, pak poslechne, pak opakuje po
částech to, co se tam říká – ale opravdu správně, ať správně
vyslovuje, navazuje. Pak ať to celé zase přečte sám.
Ale musí se tomu věnovat i doma, ne jen s tebou na hodině. Ať
poslouchá či se dívá na jeden díl něčeho (čehokoliv – seriálu –
klidně i pro děti, ať je to jednodušší, engvidu, BBC) pořád dokola, aby
to uměl nazpaměť a věděl, co se tam říká. Když má poruchu učení, tak
by ho to mělo bavit, jinak se může blokovat.
každopádně držím pěsti a dej vědět, jak to pokračuje, taky mě to
zajímá.