Ahoj všem. Jsem začátečník v AJ a chystám se na dovolenou. Chci se zeptat, jestli existuje někde na internetu seznam základních nejčastěji používaných anglických vět na dovolenou do zahraničí. Budu rád za veškeré odpovědi, linky, atp. Díky moc.
Ahoj všem. Jsem začátečník v AJ a chystám se na dovolenou. Chci se zeptat, jestli existuje někde na internetu seznam základních nejčastěji používaných anglických vět na dovolenou do zahraničí. Budu rád za veškeré odpovědi, linky, atp. Díky moc.
Ahoj
Myslím, že pokud zagooglíte, určitě vám vyskočí stovky, ba tisíce odkazů. Na dovolenou by určitě stačil i takový malinký bílý slovník. Je už docela starý, ale určitě se ještě prodává. Na edici a nakladatelství si bohužel nevzpomenu. Někde doma ho ještě ale určitě mám. Dělala se i stejná verze pro němčinu.
To sem ale asi moc nepomohl, co?
Existuje taková malá knížečka, kde jsou všechny takové fráze vypsané. Myslím, že se to jmenuje ANGLICKÁ KONVERZACE nebo tak něco. Vejde se to do kapsy, a jsou tam věty zrcadlově česky a anglicky, rozdělené do tématických skupin (letiště, hotel, restaurace, představování apod).
Dobře díky. Už víte jak přesně se to jmenuje? A na internetu byste
mi nic nenašli, vypadá to, že neumím googlit
Je to tohle: http://www.knihy-dvd.cz/…verzace.html
?
nebo tohle: http://www.kampomaturite.cz/index.asp?…
?
Či úplně něco jiného?
To první vypadá jako něco, co by se vám mohlo hodit. Je to ale asi něco jiného, než jsem měl na mysli já. Já to měl asi před deseti lety… vyšlo to tehdy i v němčině, španělštině a dalších jazycích. Ale tohle je třeba jen moderní přepracování. A za 100 kaček, to nic není.
Ta kniha se jmenuje Anglická Konverzace a je od nakladatelství KNÍŽNÍ
EXPRES od autora Emila Rusznáka a mě vyšla na 100 Kč, takže se to dá
utáhnout
Kindy: Ta ale není do kapsy ne? Má větší rozměry..
To ne no, musel jsem si na to udělat speciální kapsu, ale ten výsledek
stojí opravdu za to