Help for English

Co koupit?

 

dobry den,
mám dotaz.
Je možné že už se to zde i řešilo tak se moc omlouvám. Zajímalo by mě které knihy, slovníky, software si mám pořídit jako naprostý začátečník. Zdurazňuji že jsem začátečník a neumím ještě ani uplne zaklady.
Budu rad když mi to zde napíšete. Četl jsem i o ruznych obrazkovych nebo vykladovych slovnicich ale nevim co vybrat abych neutratil penize za něco co je na nic.

Zkuste náš online kurz Angličtina pro začátečníky, příjde vás to levněji (je zcela zdarma) a až s námi projdete naprosté základy, budete si moct pořídit už daleko větší spektrum materiálů.

Tak jasně s tim začínam sice pomalu ale jistě.
Ale nevim jestli je i třeba nějaky slovnik nebo něco na překladani atd. Mám sice slovnik ale ten mi to slovo jen přeloži do češtiny což asi nebude dobre protože jak se zde píše tak slovo je myšlenka.

Já jsem si jako naprostý začátečník (když jsem se rozhodla, že se budu učit anglicky), pořídila některé kurzy na internetu. Některé byly fajn, někde to byl chaos, tyto jsem si platila nemalou částkou, s omezením na půl roku, nebo možná i o pár měsíců víc, s přístupem na internet jsem pátrala po dalších radách a kurzech a připadla jsem na tento web (náhodou, pouze hledáním).
Učím se s tímto webem cca 7 měsíců a angličtina mne baví víc a víc, Nejen pro krásné lekce, snadné a zapamatovatelné vysvětlení látky, ale i pro možnost konfrontace,pos­kytnutí rad (pozor ! – návykové)Pokud si projdete rady, recenze, tipy a triky, tak angličtina bude opravdu snadná,. :? No, nejvíce je v naší (Vaší) hlavě. Pravda, chybí tu jakýsi ucelený řád pro začátečníky, (předem), co se učit, na co se zaměřit,tento kurz se stále vyvíjí, a my nikdo nevíme, čím nás p. Vít překvapí. ale od toho je právě diskusní fórum, kde se můžete ptát, dávat podněty. (Hned zařídím nové fórum). Já jsem si podle rad p, Víta pořídila jako starter anglické učebnice (najdete v sekci recenze), a s mojí učebnicí Angličtina pro samouky se sejdu jen občas.