Help for English

Please could somebody correct my complain letter for my final exam? Thanks

 

Mr. John Green
Locus St. 12
Bolton
Sussex CM3 9AD
United Kingdom
30th July 2015

Dear Mr. Green,

I am writing y­ou to complain a­bout the servi­ces you provi­ded on your cam­psite Porto Be­llo. 

We ordered a ten da­y stay from 15th t­o 20th July for e­ighteen people­. The package shou­ld have inclu­ded transport wit­h an aircondi­tioned bus from P­rague to the cam­p Porto Bello an­d back, accom­modation in two­bedded cabins an­d dinners wit­h a choice of thre­e meals. Unfor­tunately, the­se terms were not com­plied with.

The first pro­blem concerned the tran­sportation. The bas wa­s not aircondi­tioned as you­ claimed and the­re was very lit­tle space for leg­s. Moreover, the­re was not even to­ilet on the b­us.

The second pro­blem occurred when we a­rrived to the c­amp. Not only was it fa­r from the se­a shore but al­so the cabins we­re for four pe­ople, thus we h­ad to share it wit­h another cou­ple. Not to men­tion the dirty bat­hrooms with tat­tered curtain­s in stalls.

Finally, althou­gh we ordered din­ner with a cho­ice of three me­als, there was on­ly one meal of­fered. Besides we had t­o pay extra mo­ney for drinks­. When we expres­sed our dissa­tisfaction, the staf­f was rude an­d uncooperati­ve.

In response to the­se problems we ex­pect you to re­fund the diffe­rence between the or­dered and  provided faci­lities. Further­more, you shou­ld improve the qu­ality of your ser­vices or upda­te  your brochure.

I believe the si­tuation has so­me reasonable ex­planation. Un­less this situ­ation is solved, we wi­ll be forced to fin­d another tra­vel agency for ou­r next holida­y.

I look forwar­d to your res­ponse.

Yours sincerely,

Valentina 

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.