Zdravím, chtěl bych se zeptat jakou učebnici byste mi doporučili, jsem
samouk, takže učebnice které jsou celé v angličtině by mi moc
neposloužily.
Narazil jsem na zatím tuhle, co na ni říkate ?
Zdravím, chtěl bych se zeptat jakou učebnici byste mi doporučili, jsem
samouk, takže učebnice které jsou celé v angličtině by mi moc
neposloužily.
Narazil jsem na zatím tuhle, co na ni říkate ?
No, ono toho moc na výběr nemáte.
A jste začátečník, nebo již pokročilý? Pro pokročilého studenta je řekl bych lepší koupit si nějaké cvičebnice v AJ – je jich mnohem více… a jsou kvalitnější
Jsem úplný začátečník
Zkuste náš online kurz ‚Angličtina pro začátečníky‘ a potom si už myslím můžete koupit nějaké učebnice pro ELEMENTARY.
Dobře
Já Vám doporučuji, abyste se nebál a pomýšlel na zakoupení učebnic
v angličtině. Já jsem na přelomu letošního roku byla také naprostý
začátečník, koupila jsem si Učebnici pro samouky, ale došla jsem v ní do
14. kapitoly a teď jen občas nakouknu, abych věděla, jak pokračovat. Jinak
se učím z Essential Grammar in USE a přesto, že jsem se musela zezačátku
prokousávat textem, nyní mi to jde už dobře.Ty knihy jsou mnohem
zábavnější a poutavější než ostatní a když vytrváte, tak Vám to
půjde dobře. Hlavní pomocí pro mne je tento web, kurz pro začátečníky a
vždy také nakouknu na elementary.
Přeji hodně úspěchů.
Tak dám na Vaše rady, koupím tedy Essential Grammar in Use. Doufám že to spolu s kurzem pro začátečníky nějak zvládnu. Díky
Kupte si ji s CD-ROM, tam je také zábava, cvičení na probrané jevy a můžete si u některých cvičení nahrát i svou výslovnost, – čtete v dialogu roli jednoho ze dvou a pak se poslechnete.Jsou tam i dvě hry, ta s hady mě dostala, fuj. Je to o pár korun více, ale samostaně stojí CD-ROM jako ta učebnice, tak se vyplatí koupit ji zároveň.
Už se stalo, nejpozději do 5-ti dnů ji tu mám i s CD.