Help for English

Seniorka, věčná studentka a poděkování

 

Dobrý den, hned na počátku se přiznám, že už jsem začínala s angličtinou snad “tisíckrát”. Až nyní, kdy mám čas ( pracuji jako konzultantka své vlastní firmy, jsem v podstatě paní svého času jako důchodkyně i šéfka), mám konečně ambici i ten děsný vztek na vlastní neschopnost-tu “zpropadenou” angličtinu zdolat. Nepotřebuji žádné certifikáty, ale už mám dost trapností v cizině.Chci být ve světě, kde je angličtina denním jazykem, víc než tupý pozorovatel. Slovíčka atd. zvládám, ale přijde čas na pekelné časy sloves a já prchám. Ale to by v tom byl čert! Chci číst noviny i pohádky v originálu. Přeji si toho moc? -Díky vám všem za dřinu.

Myslím si, že váš cíl je rozhodně reálný. Kdysi tu byla jedna uživatelka taky v důchodovém věku, která s angličtinou začínala a byla opravdu nadšená a časem myslím četla i nějaké knížky, bohužel se vyššího věku nedožila a již nás opustila.

Podle mě byste mohla začít se zjednodušenou literaturou, je jí obrovské množství http://www.helpforenglish.cz/…dusena-cetba

Podle mě čtení je výborný způsob, jak si člověk zažije spoustu gramatických struktur a zkonsoliduje dříve naučené. Pokud máte čas, jak říkáte, najděte si i nějaký kurz v jazykovce, nebo soukromého lektora. Je potřeba vše kombinovat, čtení, poslech, mluvení, psaní. Důležité je věnovat se jazyku každý den a to co nejvíce, obklopovat se jazykem. Jak rychlý a velký bude pokrok, to záleží čistě jen na vás.

Rozhodně není potřeba házet zbraně do žita. Známá pracuje v penzionu pro seniory a někteří jsou tam neskutečně aktivní. Jazyky, cestování, dovednosti s PC. Myslím, že kdejaký mladý ucho by koukalo.

Literatura pro začátek je dobrý nápad a vůbec bych se nebál nějakého procvičování. Různé kartičky, třeba i v online podobě.

Držím palce :)

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.