Help for English

děti rodilých mluvčí v hodinách na ZŠ

 

Milí a drazí, ve stylu víc hlav, víc ví, prosím zase o radu. Mám letos v páté třídě syna Brita a Češky, v sedmé třídě dceru Kanaďanky a Rusa, oba mají bezchybnou češtinu. Jsou milí a pracovití, zázrak v dnešní době. Napíšu Vám úplnou pravdu: nevím, co je učit. To, co ostatní mají vrámci ročníku za úkol, zvládají za polovinu času. Na Fildě mi s úsměvem poradili, že ať mi dělají asistenta, ale to je BLBOST. Doúkolovávala jsem je čtením v originále, ale není to dost. Co se v angličtině učí 11 letý Brit a 12 letá Kanaďanka?!!? PS:Vedení školy kolem toho pochopitelně nic neřeší, nedá mi na případné knihy ani Ň. Předem dík za ideovou help!!! Katka

Zatím jsem jen vymyslela oba otestovat podle cvičných testů, zda jsou B či C, a učit je dle výsledků. Co dělat. :-(

nie je to z kontextu uplne zrejme, predpokladam vsak, ze tieto „problemy“ su len s anglictinou, nie s ostatnymi predmetmi.

Pisem, lebo vidim, ze ti nikto neodpisal dosial, ale ber prosim do uvahy, ze ja sam som len student, a mozem pisat uplne blbosti :-)

Jednak by mozno bolo dobre, ako si vyssie napisala, ich uroven podla „Common European Framework of Reference for Languages“(CEFR). A potom ich jednoducho pripravovat na nejaky certifikat mozno – urcite sa tych nieco naucia – prinajmensom viac, ako tym, ze budu robit pre nich trapne ulohy na urovni ich rovesnikov.
Taktiez by som mozno skusil to cele prekonzultovat s nimi(co by chceli robit) a aj s ich rodicmi.

A este chcem napisat, ze imho nemusi byt blbost ich nejak zakomponovat do vyuky a akosi ich „povysit“ na uroven tvojho asistenta. Ja som bol sam v podstate takto tiez zakomponovany do vyuky na informatike a bolo to celkom dobre pre vsetky strany :-)

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.