Dnes jsem poprvé otevřel tyto stránky a jsem nadšený, jen tak spát nepůjdu . Velmi autorům děkuji – jak říkáme my angláni: „danke schön“ Milan V.
Dnes jsem poprvé otevřel tyto stránky a jsem nadšený, jen tak spát nepůjdu . Velmi autorům děkuji – jak říkáme my angláni: „danke schön“ Milan V.
Náhodou jsem narazila na tyto stránky, když jsem si nevěděla rady s trpným rodem, od té doby je používám pravidelně. Aktuálně studuji v Austrálii Cambridge FCE a tyto stránky mi s těžkým studiem velmi pomáhájí. Myslím,že jsou skvělé a autor Mgr. Marek Vít odvedl opravdu kus práce a tímto mu chci poděkovat. Jitka
také bych chtěl poděkovat a zeptat se jestli se počítá s knižní verzí nebo s nějakou uspořádanější formou. jediné co mi tu vadí je pro mne chaotický systém který plyne zřejmě z toho že se stránky stále vyvíjí. funguje to jako výborný pomůcka ale nedokážu si představit používat tyto stránky jako hlavní učební materiál. zřejmě nemáte tyto ambice ale je to škoda pro nás a snad i pro vás.
co si potřebujete vyhledat, to najdete pomocí vyhledávače. Uspořádané je to tu pouze pro naprosté začátečníky. Chodí sem už téměř 15000 lidí denně, nemůžu tolika lidem říkat, že se mají učit tak či tak. Každý je někde jinde, každý potřebuje něco jiného. Učivo tedy nebudeme nijak uspořádávat. Když nevíte, zkusíte si nějaký obecný test a případné nedostatky si nastudujete z případných článků. Když se vám zachce, uděláte si nějaký poslech, když se vám zachce, zkusíte nějakou zjednodušenou povídku, když se vám zachce, naučíte se nějaké idiomy.
Knižní podoba – to si nedovedu moc dobře představit. Kdybychom tam dali všechno, co je na HFE, byly by to už tisíce stránek. Musel by to tedy být výběr. Podle čeho by se to ale vybíralo?
Naše koncepce je pro online podobu, jsou tu materály pro všechny úrovně, materálu různého druhu. Každý se učí, co potřebuje. Ve škole probíráte předpřítomný čas, najdete si tu předpřítomný čas. Zajímají vás slangové výrazy, najdete si slang.