Help for English

Chronický začátečník

Dobrý den, první bych chtěl říci že jsem slyšel na vaše stránky samou chválu…Jsem chronický začátečník, tedy převážně rozumím mluvené i psané angličtině ale moje gramatika je na strašné ne-li žádné úrovni. Složit větu ve správném čase je pro mne takřka nadlický úkol. Potřeboval bych si projít veškeré gramatické jevy od začátku ale nevím zda a jak na sebe články navazují. Proto se chci zepatat zda je tady něco jako tutoriál nebo krok po kroku, prostě něco co začíná první lekcí a navazuje. Zkoušel jsem odkaz angličtina pro začátečníky ale články nejsou seřazeny takže vlastně nevím čím začít a kde pokračovat…Předem děkuji za odpověď a přeji krásný den.

navazují na sebe pouze lekce v sekci ‚angličtina pro začátečníky‘, jinak ne. Doporučuji vám, abyste si prošel/prošla např. obecné elementary testy a problematickou gramatiku se potom naučil.

Nevěte tomu, že jste chronický začáečník! Já jsem začátečnice a po půl roce výuky na těchto stránkách si troufám přejít na elementary. Pokud si projdete gramatiku,která je perfektně a nesrovnatelné s jinými zpracována, budete vidět, že leccos z toho uvedeného už vlastně znáte, jen Vás to posune do dalších dimenzí Přeji hodně zdaru.Já sama jsem tento web prostudovávala asi tři měsíce. Záleží na čase, který tomu chcete věnovat a na píli, kterou chcete obětovat, Vše je tu seřazené, jen na to musíte přijít, Přeji hodně zdaru se stránkami HFE.

Dobrý den pane Marku,pls mohl byste mi doporučit učebnici angličtiny pro úplné začátečníky. Tak něco ve vašem stylu. Já totiž mohu u vašich stránek trávit čas po večerech(to velmi ráda), ale mám i dvě hodiny pauzu kolem oběda, ale nedostanu se k PC, takže bych se mohla učit i z učebnice.Dí­ky Hanka

častá otázka, na kterou bohužel neznám odpověď. I to byl důvod, proč jsem začal psát tento kurz pro začátečníky na webu. Takových knih u nás moc není a kvalita často pokulhává.