Help for English

Teaching of English

Dobrý den, mým velkým přáním vždycky bylo učit angličtinu, ale protože jsem neměla možnost jít studovat tento jazyk na prezenční studium a pouze udělat zkoušku z Aj a pak jít učit, jsem neměla svědomí ani odvahu, dodnes je to pouze mým přáním.
Nyní konečně studuji VŠ, ale musela jsme zvolit obor, který má kombinovanou formu, takže to není přímo studium AJ, ale mám aspoň možnost se na jazyk zaměřit a studovat ho, co to dá.
Můžete mi poradit, jak dál postupovat? Mám si udělat ještě nějakou zkoušku? A jak je to s pedagogickým minimem? Existuje nějaké rozšiřující studium jazyka pro neaprobované učitele?
Za odpověď předem děkuji.
Dana

No, pro práci ve školství potřebujete titul Mgr. z nějaké pedagog. fakulty, bez toho vás můžou zaměstnat taky, ale zařadí vás do nižší platové třídy a pravděpodobně vám dají podmínku – studovat a nebo odejít. „Pedagogické minimum“ nehraje myslím žádnou roli, ale v tomto se zase tak moc nevyznám.

mám podobný problém. učím aj. nemám žádnou velkou znalost AJ (certifikát B2 a roční pobyt v Anglii). Bohužel angličtinu jako jednooborovou nevím kde otevírají. Nemůžu se dopátrat. A na to, abych šla vystudovat obor jiný a pak až si udělala doplňující ped. studium v AJ, na to zkrátka nemám. Nevím jak bych s jiným předmětem obstála. Pravděpodobně bych neudělala ani př. zkoušky :? :oops:
pomalu by se mohlo začít uvažovat, že by jazykářům opravdu stačil příslušný certifikát z AJ a nějaké rychlostudium pedagogiky nebo něco podobného.

Zjistila jsem, že na Masarykově universitě v Brně (FF) umožňují studovat kombinovanou formou obor Anglický jazyk a literatura anebo přímo učitelský obor angličtiny, a to jak bakalářské, tak i magisterstké studium. Bohužel pro mě, tohle zavedli až když jsem začala ze zoufalství studovat něco jiného, abych dosáhla vysokoškolského vzdělání, a pak teprve pracně dodělávala aspoň pedagogické minimum.