Help for English

Jazykové školy v Praze

Hezký den všem, chtěla bych se začít věnovat angličtině trochu jinak, než jen jako samouk. Teď studuji v Praze a ráda bych navštěvovala nějakou jazykovku (mám na mysli docházkový kurz), ale nevím jakou si mám z té obrovské nabídky vybrat.
Nyní jsem zhruba na úrovni elementary-co se gramatiky, psaného projevu a poslechu týče, ale mým problémem je mluvení. Proto bych uvítala kurz, kde se klade důraz hlavně na mluvený projev. Jakožto student bych uvítala i přijatelnou cenu (do 110/hod), ale to už bych byla asi moc náročná :-)
Navštěvoval jste někdo jazykový kurz v Praze? Byli jste s výukou spokojeni? Budu ráda za veškeré připomínky a postřehy. Předem moc děkuji.

No s prahou nemám veľké skúsenosti, ale ak chceš nejaký kurz, kde sa kladie dôraz na hovorený prejav, skús napr školu, kde sa učí callanovou metódou. Za pokus toaspoň stojí. Tá je už myslím trochu drahšia

V Praze je škol opravdu hodně, a kvalita velice různá.
Hlavní věc je, že to často není otázka ceny. Sice člověk předpokládá, že vyšší cena znamená kvalitnější škola, ale není tomu tak.
Nejdůležitější věcí je rozhodně učitel, který vás bude případně učit. Každá škola vám sice řekne, že má ty nejlepší, skvěle vyškolené, ale dobrý učitel hlavně musí umět učit a práce ho musí bavit. A to je právě kámen úrazu…
Osobně doporučuju pár škol obvolat, nebo poslat email s tím, že máte zájem o výuku, ale chtěla byste vědět, kdo vás konrétně bude učit. Jestli rodilý mluvčí, nebo čech, nebo oba. Taky je ideální výuka 2× týdně.
Úplně nejlepší by bylo vidět svého budoucího učitele v akci, než si zaplatíte kurz.
Pokud vám nabídnou, že si můžete jít na jednu hodinu sednout a podívat se, jak učí, máte vyhráno. Sama totiž nejlépe poznáte, jak vám učitel a jeho styl výuky „sedne“.
Kdysi jsem učil v jazykovce, která to umožňovala, takže možné to určirě je, ale jak moc škol vám to nabídne, to fakt nevím…