Dotaz
Pane učiteli, jsem samouk. Prosím, proč by nebyla správná konstrukce této věty: I started reading the book last month but I haven't finished yet. Děkuji. Milan
Komentáře k článku: Present Perfect A
Dotaz
Pane učiteli, jsem samouk. Prosím, proč by nebyla správná konstrukce této věty: I started reading the book last month but I haven't finished yet. Děkuji. Milan
Dotaz
Re: Dotaz
Protože za tím je ještě to zájmeno IT. „Finished yet it“ je nesmysl.
dÍK
Tato stránka mi velice pomohla a je super
Dobrý den, když napíši test a dám „vyhodnotit“, zobrazí se mi správné a špatné odpovědi, ale procentuální hodnocení ne. V profilu tento test také nemám, takže se k němu nemohu zpětně vrátit. Je to chyba na mé straně? Děkuji
Dobrý den, když napíši test a dám „vyhodnotit“, zobrazí se mi správné a špatné odpovědi, ale procentuální hodnocení ne. V profilu tento test také nemám, takže se k němu nemohu zpětně vrátit. Je to chyba na mé straně? Děkuji
Re:
Ne, toto je starší test, který byl vytvořen jinou technologií. Tam některé ty lepší funkce nejsou.
Chyba?
Dobrý den. v otázce „When _____ to the cinema?“ je volba „have you last been to“. Neměla ta volba být bez toho TO? Tzn. „have you last been“?
Chyba?
Dobrý den. v otázce „When _____ to the cinema?“ je volba „have you last been to“. Neměla ta volba být bez toho TO? Tzn. „have you last been“?
Re: Chyba?
To je fakt, ale stejně je ta odpověď špatně.
1) ne, jenom I'VE BEEN A TEACHER SINCE…
2) ne, je tam LAST MONTH, musí být minulý.
Re:
tomu nerozumím… jak to myslíte?
Ach jo, kdo říká, že angličtina je lehká? Nějak mě to pořád nejde.
pecka
Dotaz
Krásný den pane Víte,
mám jeden nesmělý dotaz. Bylo by u otázky č. 9: „Hey,
what's new?“ – „Well, I ________ in Prague now.“ možno použít
„have lived“? Jedná se přeci o změnu. Nebo v tom hraje nějakou roli
slůvko now? Předem moc díky za objasnění.
Dotaz
Krásný den pane Víte,