Help for English

Díky za tento web

Jen chci vyjádřit poděkování za tento web. Navštívila jsem mnoho stránek vyučující angličtinu, nicméně to byly vždy pokusy nadšenců, kteří je nakonec přestali updatovat!
Přidávání nových témat je velice motivující faktor pro všechny studenty a tento web vypadá docela obsáhlý.
Díky a přeji hodně zdaru a stálého nadšení!!!

Dobrý den přeji všem uživatelům těchto stránek a zejména těm, kteří se o ně skutečně velmi pečlivě starají.
Chtěl bych proto moc poděkovat panu Mgr. Vítovi a ostatním za skvělé didaktické metody výuky – především perfektní srozumitelné vysvětlení gramatiky, které, jak věřím, nejen mně velmi pomáhá v přípravách pro výuku. Zároveň pracovní listy, které připravuji z cvičení a testů pro své studenty mi tak plně nahrazují mnohdy dost chaoticky napsané jazykové učebnice.
Ještě jednou díky moc a přeji mnoho štěstí a nadšených studentů :-)
Mgr. Pavel Zarkov ****

Vy jste teda také učitel/profesor? :)

Ano, jsem také učitel cizích jazyků a jsem vděčný za každý nápad, jak např. vysvětlit studentům gramatiku co nejsrozumitelněji a hlavně moderní interaktivní metodou.
Proto se mi Vaše stránky doopravdy moc líbí :-)

Taky moc díky. Je to psané tak, abych to pochopila i já :-D ! Super

Moc díky!! Na tyto stránky mě upozornila kamarádka a jsem za to ráda – navštěvuji kurz angličtiny, ale teprve zde si dohledám a urovnám probranou látku. Je to přehledné a hlavně srozumitelné i pro nás, co už nám dávno není dvacet a mozek zlenivěl. Panu Vítovi moc děkuji – věnuje stránkám spoustu svého času, ale pro nás je to velká pomoc při studiu!

Presne.Souhlasim s predch.pris­pevkem.Teprve tady si srovnavam v hlave co jsem slysel ve skole.Diky moc

Velice zdařilý web. Přeji hodně energie a elánu do další práce a mnoho spokojených uživatelů, ať už z řad studentů či učitelů, ke kterým se sama řadím a nacházím zde spoustu inspirace i přehledného vysvětlení některých ne zrovna srozumitelných reálií.