Help for English

anglistika-amerikanistika FF UK

Chtěla jsem se zeptat, jestli s tímto oborem tady nemá někdo zkušenost a nemohl by se se mnou podělit o pár užitečných tipů jak to tam chodí, jací jsou profesoři apod.? Děkuju moc

Už se těšíte? :-)

Těším se, ale bojím, že hlavně organizace 1.ročníku bude silně zmatená, na ostatních fakultách mají kamarádky málem rozvrh a já ještě ani nevím, jaké mám povinné předměty a co konkrétně si na který semestr mám zapsat … :/

Ahoj, nemam zkusenost primo s anglistikou. Mam vystudovanou francouzstinu na teto VS. Mozne to bude podobne, mozna ne. Ale filda vzdy byvala ponekud nonkonformni a rozhodne v srpnu jsme tedy rozvrh nemeli. Co ja vim, oproti jinym skolam jsme i zacinali pozdeji, nekdy az v rijnu. Ale rozvrh jsme nakonec vzdy meli a i jsme se ucili:-)) , takze fakt myslim, ze nemusis mit obavy. Tohle neni VSE…Ja ted treba studuju dalkove Aj na pedaku a ani nevime, kdy nam zacne akademicky rok a ktery den v tydnu se budeme ucit. A pocitam, ze driv nez nekdy v zari to vedet nebudem. Chce to trpelivost…

To sice ano, ale když si člověk dle toho musí zařídit brigádu a to už v září, kdy ani neví rozvrh, tak je to blbý …

To s tebou souhlasim, ale s tim asi moc nenadelas. Vis aspon, kdy zacina akademicky rok? Me se to ted taky moc nelibi, mam vyuku jednou za crtnact dni a taky potrebuju vedet , ktery den, kvuli hlidani deti a krouzkum, ale bohuzel, kvuli me katedra do prace v srpnu nepujde.:-(

29.9. začíná na FF akademický rok, ale máme až do nějak do 30.10. na zapsání předmětů, což pro mě z gymplu zní úžasně divně, jako kdyby se tam první měsíc nemělo nic dít …

To je holt vysoká…taky jdu teď do prváku, ale na PF UK. Co se týče povinných předmětů, jsou na IS is.cuni.cz – předměty – prohlížení dle oborů/plánů…Budu držet palce, jestli budu stíhat PF, tak si příští rok ještě vezmu i FF – anglistiku amerikanistiku.

Buďte rádi, že už víte co budete studovat, mě to rozhodování teprve čeká, letos maturuju :-D