Help for English

Jazykové učebnice v AJ

jsem taky víceméně samouk. docházím sice na střední školu kde studuju dálkově ale to jsou opravdu spíš jen konzultace. Asi už mi dochází dech ale tu začátečnickou angličtinu mi připadá jde pochopit z příkladů a překladů. pro mne je hlavní materiál k studiu nová cvičebnice angličtiny peters gráf a k tomu testy na netu. a když něco nepochopím jsou hodní lidé.

Česky psané knihy mají také nevýhodu, že si jimi člověk tu angličtinu vůbec neprocvičuje. Nemusí přemýšlet a nesetkává se (mimo pár příkladových vět) vůbec s angličtinou.

Anglicky psaných knih se není třeba bát. Vždyť je tam používáno akorát pár těch nejzákladnějších slovíček a použité věty jsou natolik jednoduše psané, že jim lze rozumět i pouhým překladem jednotlivých slovíček.

To, že jsou ty knihy psané i pro naprosté začátečníky, přeci jasně naznačuje, že by tomu měl každý kdo se snaží rozumět. Ty knihy jsou tomu uzpůsobené.

Je úplně jedno jestli je člověk samouk nebo ne. Nemá to s tím nic společného. Slovíčka musí člověk umět tak či tak. A pokud člověk nezná ty nejzákladnější slovíčka, tak ani gramatiku nepotřebuje.

To Kidney: hovořil jsem o neteři a tu Kolmanovou (Leda) jsem jí daroval, já ji již potřebovat nebudu a ještě jednu knihu pro začátečníky. Osobně vidím příčinu v tom že v celém prvním ročníku jsou dva žáci kteří neměli na ZŠ angličtinu (prý je to letos naposledy). Jinak díky za snahu.

Pan Svozílek to shrnul pěkně takže jsem ji nechtěl reagovat ale Pilda mě vyprovokoval. Zkuste se sem tam podívat na problém očima toho druhého, například: