RE
Ad: If the numerator is larger than the denominator, the value of the fraction is less than 1 and the fraction is called proper fraction.
Nemelo by to byt neopak ? tj. smaller than… To same u toho druheho ?
Komentáře k článku: (CLIL) Fractions: Introduction
RE
Ad: If the numerator is larger than the denominator, the value of the fraction is less than 1 and the fraction is called proper fraction.
Nemelo by to byt neopak ? tj. smaller than… To same u toho druheho ?
Dva super články vydány zaráz. Thanks!!
RE
Ad: If the numerator is larger than the denominator, the value of the fraction is less than 1 and the fraction is called proper fraction.
Nemelo by to byt neopak ? tj. smaller than… To same u toho druheho ?
Re: RE
Ano, mělo by to být naopak.
Ale jinak je to moc pěkný článek!
Zrovna zvažuji, jestli se zapsat do semináře o CLIL.
Máte někdo osobní zkušenost s užíváním CLIL v hodinách angličitny?
RE
Ad: If the numerator is larger than the denominator, the value of the fraction is less than 1 and the fraction is called proper fraction.
Nemelo by to byt neopak ? tj. smaller than… To same u toho druheho ?
Re: RE
Jistě, už je to opraveno.
,,The line itself is called fraction bar,,
Jaky je vyznam a proc tam je to itself?
Samotne ,,The line is called fraction bar,, by taky bylo spravne ne?
,,The line itself is called fraction bar,,
Jaky je vyznam a proc tam je to itself?
Samotne ,,The line is called fraction bar,, by taky bylo spravne ne?
Re:
Ano, je to prostě zdůrazňovací, protože se o té čáře mluví jako o čáře, a pak tam říkám, ‚no a TÉ ČÁŘE se říká…‘
Re:
Ano, je to prostě zdůrazňovací, protože se o té čáře mluví jako o čáře, a pak tam říkám, ‚no a TÉ ČÁŘE se říká…‘
Re: Re:
Dobre dekuju.
Kazdopadne zajimavy clanek, kterej by me asi v cestine ani nezajimal Pokud bude vice clanku
ve formatu CLIL, tak to bude super
Hot ziggety, tak to tu ještě nebylo, články v Aj, hodně dobrej nápad přimlouvám se za další Taky chválím přesnost českých překladů v matematické terminologii (rozšiřování, krácení apod). Great job!
Hot ziggety, tak to tu ještě nebylo, články v Aj, hodně dobrej nápad přimlouvám se za další Taky chválím přesnost českých překladů v matematické terminologii (rozšiřování, krácení apod). Great job!
Re:
Díky za feedback. Je to takový pilotní článek a uvidím, jestli to čtenáře zaujme. Pokud ano, určitě budu pokračovat. CLIL bude mít samostatnou rubriku.
pro nas, jimz tu mozna neco unika, co je CLIL?
Doufám, že se to ujme, je to příjemné zpestření a podle mě i cesta, kterou by se tyhle stránky mohly dostat ještě výše, než jsou jestli to teda ještě jde Samozřejmě je jasné, že nelze vytvořit stejnou databázi článků v Aj, jako je tu v Čj, takovejch námětů už snad ani neni, ale jak říkám – zpestření vybrat si vždycky nějaký takovýhle lehký námět jako třeba ty zlomky a popisovat to v Aj mi přijde super. Působí to na lidi motivačně, když tomu rozumí, a třeba je to i donutí začít číst knížky v Aj (na začátek samozřejmě zjednodušené) Pže se toho např. z jakýchkoli důvodů bojí, mají z těch knížek respekt a myslí si, že jim nebudou rozumět a takovéhle články je mohou nenásilně přesvědčit o opaku Článek v Aj také svádí k diskuzi v Aj pod ním. Zkrátka jak říkám – je to skvělej nápad!
pro nas, jimz tu mozna neco unika, co je CLIL?
Re:
co třeba stejda google nebo teta wiki?:-D
CLIL – Content and Language Integrated Learning – je myšlenka integrace obsahového a jazykového vzdělávání. … tenhle článek je třeba vysvětlování matematiky v Aj
Myslím, že je to dobrý nápad popisovat něco jednoduchého anglicky.
Zatím jsem se ale s matikou v agličtině vůbec nesetkal. Zajímavé, že se
do učebnic matika nedostává, přitom je to tak důležité jako čtení nebo
psaní.
Chtěl bych se zeptat, co je míšleno velkými čísly ve zlomku (kdy
používáme over). o je nana našem úsudku? Mě třeba čísla ve zlumku nad
20 přijdou velká.
Myslím, že je to dobrý nápad popisovat něco jednoduchého anglicky. Zatím jsem se ale s matikou v agličtině vůbec nesetkal. Zajímavé, že se do učebnic matika nedostává, přitom je to tak důležité jako čtení nebo psaní.
Chtěl bych se zeptat, co je míšleno velkými čísly ve zlomku (kdy používáme over). o je nana našem úsudku? Mě třeba čísla ve zlumku nad 20 přijdou velká.
Re:
někdy mě štve, že pod článkama nejdou opravovat chyby, protože nestačím žasnout co jsem schopnej napsat. Myšleno samozřejmě s y atd. atd.
Myslím, že je to dobrý nápad popisovat něco jednoduchého anglicky. Zatím jsem se ale s matikou v agličtině vůbec nesetkal. Zajímavé, že se do učebnic matika nedostává, přitom je to tak důležité jako čtení nebo psaní.
Chtěl bych se zeptat, co je míšleno velkými čísly ve zlomku (kdy používáme over). o je nana našem úsudku? Mě třeba čísla ve zlumku nad 20 přijdou velká.
Re:
Ano, myslím, že klidně pro čísla větší než 20 můžete používat tu vazbu s předložkou. Samozřejmě že třicetina, čtyřicetina … setina, tisícina apod. se říct dá i klasicky.
Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.
Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.