Help for English

prosba na správce webu

Prosba na správce webu?

Dobrý den,
zúčastnila jsem se velké letní soutěže – fotoreportáž z dovolené. Tvůrcům soutěže děkuji, moc se mi líbila. Zároveň však mám malou připomínku – nevím, jestli se chyba stala na mé straně, nebo se vloudila chybička při sehrávání fotografií u vás, ale v mém příspěvku „Prázdniny v České republice“ dvě fotky chybí a jedna je tam dvakrát. Přitom když jsem kontrolovala odeslaný mail, mělo by být vše v pořádku. Trošku mě to mrzí, protože je tím reportáž mírně „popletená“. M.

Omlouvám se, prověřím.

Dobrý den,poslala jsem Vám souk.zprávu kvůli dysortografii a fon.přepisu slov. A tady Vás chci pochválit za moc pěkné stránky,moc nám pomáhají.Přeji hodně štěstí!!!Děkuji

Dobrý den,
poradíte mi prosím?
Jsem takový ten věčný začátečník, jak mám postupovat aby mě učení bavilo a nebyla jsem znechucena vlastní „hloupostí“.
Moc děkuji :-D

Dobrý deň, prosím o radu: Mám kúpený Language Lab a keď do neho vkladám slovíčka z mojich lekcií v slovenčine a následne sa skúšam aj vtedy keď napíšem slovo dobre, vypisuje mi, že je to ŠPATNE. Napr. Napr. arrange – usporiadať, zariadiť, píše mi že ŠPATNE. Keď zadám len usporiadať, píše SPRÁVNE. Neviem si s tým poradiť.

ano, dva překlady oddělené čárkou bere jako dvě různé možnosti, takže Vám uzná buď jedno a nebo druhé. Pokud byste chtěl/a aby program vyžadoval obě, oddělte je např. lomítkem apod. tedy usporiadať/zariadiť