Help for English

Esej (předpřítomný čas)

Dobrý den, moc vás prosím o radu, dostala jsem za úkol napsal takovou kratší esej o místě, které jsem navštívila, co se tam dá dělat, atd.. vybrala jsem si Londýn, ale úplně jsem se zamotala do minulého a předpřítomného času a potřebovala bych s tím poradit Jde mi o to, jestli když v textu uvedu, že jsem Londýn navštívila ve svých 14, pak v dalších větách můžu používat předpřítomný čas, nebo už ne, protože jsem už řekla, že to bylo v minulosti. Tady je kus textu, který jsem sesmolila, tak budu vděčná, když se na to mrknete :) Díky :) I decided to write about the most beautiful city, I have ever seen. Even though I have visited it only once, my choice is London. I spent there fortnight with my schoolmates, when I was 14 years old. In London we can see many landmarks. The most popular landmarks are for example The Tower of London, Buckingham Palace, St. Pauls's Cathedral, British Museum, Palace of Westminster and London Eye. Unfortunately, we have visited a few of them. The most interesting for me was Gallery of Madame Tussauds, because there I have seen my idol Cristiano Ronaldo.

I decided to write about the most beautiful city , (that) I have ever seen. Even though I have visited it only once, my choice is London. I spent there a fortnight with my schoolmates , when I was 14 years old. In London we can see many landmarks. The most popular landmarks are for example The Tower of London, Buckingham Palace, St. Pauls's Paul's Cat­hedral, British Museum, Palace of Westminster and London Eye. Unfortunately, we have visited (only) a few of them. The most interesting one for me was Gallery of Madame Tussauds, because therehave seen saw my idol Cristiano Ronaldo there.

Predpritomny se pouziva, mimo jine, kdyz se dana situace nejak vztahuje k pritomnosti. To, ze jsi videla Ronalda v muzeu je ukoncena jednorazova minulost, stalo se to v urcitou dobu na urcitem miste. Podobne s “visited”. Predpriotmny by tam byl, pokud bys stale byla v Londyne a byla by tu moznost, ze jeste neco navstivite. Doporucuju procist clanky o predpritomnem a minulem zde na webu; je jich tu hodne.

Snad jsem nic neprehledl, je uz celkem pozde.

Děkuju moc :) Já to tak původně měla v té minulosti, pak jsem to posílala bráchovi a ten mi v tom udělal s tím předpřítomným trochu zmatek, tak jsem se chtěla ujistit. Každopádně děkuju!

Napsala bych malé “the” u the Tower of London a člen u London Eye – the London Eye.

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.