Tak to je snad poprvé od puberty, kdy lituju, že nejsem starší…
Komentáře k článku: Soutěž o kurz angličtiny zdarma!
Tak to je snad poprvé od puberty, kdy lituju, že nejsem starší…
Já bych se sice věkově vešla, ale je to poněkud z ruky.
Tak to je snad poprvé od puberty, kdy lituju, že nejsem starší…
Přesně to napadlo i mě
Ja som starý dosť ale je to naozaj od ruky.
Tempo výuky je pak často pomalejší a cílem jednoho kurzu není projít polovinu učebnice, ale procházet knihu vlastním tempem, které vyhovuje všem studujících. Lektor tedy není tlačen osnovami a sám určuje nejvhodnější tempo. Agentura Motivace staví především na kvalitě výuky, má zájem na tom, aby látku, kterou lektor se studenty probere, studenti co nejvíce ovládali.
A já blázen si myslel, že toto je naprostá samozřejmost ve všech normálních jazykovkách…
Tak to je snad poprvé od puberty, kdy lituju, že nejsem starší…
Ale prosím tě, co bys ty dělala mezi středně pokročilými??
Tempo výuky je pak často pomalejší a cílem jednoho kurzu není projít polovinu učebnice, ale procházet knihu vlastním tempem, které vyhovuje všem studujících. Lektor tedy není tlačen osnovami a sám určuje nejvhodnější tempo. Agentura Motivace staví především na kvalitě výuky, má zájem na tom, aby látku, kterou lektor se studenty probere, studenti co nejvíce ovládali.
A já blázen si myslel, že toto je naprostá samozřejmost ve všech normálních jazykovkách…
No jo, v některých určitě je, ale já mám bohužel zkušenosti s tím, že učitel má na začátku kurzu zadáno, že musí probrat polovinu učebnice a přes to nejede vlak…
Ono je to “praktičtější” pro vedení školy při vypisování dalších navazujících kurzů. Buď kurz začne od první lekce učebnice nebo v polovině a víc možností není. Jenže na to doplácí studenti.
Mám pár osobních zkušeností a mám dost zkušeností od studentů. Třeba i v Motivaci, kde taky pár kurzů učím. Zrovna v podzimním semestru (podzim 2012, nikoli podzim 1999) tam přišla studentka, která odešla z nějaké jazykovky s tím, že ač byla v kurzu pro naprosté začátečníky, tak většina lidí už něco přece jen věděla, a tak se jelo podle tempa většiny. Když si dovolila zeptat se, že něčemu nerozumí, lektor se na ni obořil s tím, že to má vědět a když tak ať se to doučí doma a hotovo…
V Motivaci se prostě jede pomalejším tempem. Přece jen ten věk účastníků je občas trochu znát. A když je potřeba, udělají se za semestr třeba jen dvě lekce New English File.
Ale prosím tě, co bys ty dělala mezi středně pokročilými??
Já bych hrozně chtěla vidět Romana na hodině.
No jo, v některých určitě je, ale já mám bohužel zkušenosti s tím, že učitel má na začátku kurzu zadáno, že musí probrat polovinu učebnice a přes to nejede vlak…
Ono je to “praktičtější” pro vedení školy při vypisování dalších navazujících kurzů. Buď kurz začne od první lekce učebnice nebo v polovině a víc možností není. Jenže na to doplácí studenti.
Mám pár osobních zkušeností a mám dost zkušeností od studentů. Třeba i v Motivaci, kde taky pár kurzů učím. Zrovna v podzimním semestru (podzim 2012, nikoli podzim 1999) tam přišla studentka, která odešla z nějaké jazykovky s tím, že ač byla v kurzu pro naprosté začátečníky, tak většina lidí už něco přece jen věděla, a tak se jelo podle tempa většiny. Když si dovolila zeptat se, že něčemu nerozumí, lektor se na ni obořil s tím, že to má vědět a když tak ať se to doučí doma a hotovo…
V Motivaci se prostě jede pomalejším tempem. Přece jen ten věk účastníků je občas trochu znát. A když je potřeba, udělají se za semestr třeba jen dvě lekce New English File.
Musím říct, že tohle je mi hrozně sympatické – ten přístup jazykovky. V žádné jsem nikdy neučila, ale znám to od jiných učitelů z vyprávění. To samé asi platí i pro (některé střední/základní) školy, kde je potřeba splnit osnovy, a to, jestli to žáci umí nebo neumí – na to zkrátka není čas, prostor… Takže palec nahoru
Já bych hrozně chtěla vidět Romana na hodině.
Vždyť jsi mě viděla loni na semináři. Já je pojímám jako takové jednorázové hodiny Já totiž moc neumím přednášet “do davu”, mám to raději interaktivní.:-)
Já bych hrozně chtěla vidět Romana na hodině.
A prečo ? Ste angličtinár od fachu, tak je to len zvedavosť ?:-) Podľa mňa sú Romanove hodiny také isté ako jeho články a reakcie pod nimi. Vyvážené, zamerané na študenta, interaktívne, “ľahkostráviteľné” a zábavne.
Vždyť jsi mě viděla loni na semináři. Já je pojímám jako takové jednorázové hodiny Já totiž moc neumím přednášet “do davu”, mám to raději interaktivní.:-)
Ale já vím, to byl super zážitek – loni. Já že bych třeba nachytala inspiraci. Jsem učitel samouk. (Což je vlastně odpověď i pro Adrianu).
A prečo ? Ste angličtinár od fachu, tak je to len zvedavosť ?:-) Podľa mňa sú Romanove hodiny také isté ako jeho články a reakcie pod nimi. Vyvážené, zamerané na študenta, interaktívne, “ľahkostráviteľné” a zábavne.
Děkuji
Ale já vím, to byl super zážitek – loni. Já že bych třeba nachytala inspiraci. Jsem učitel samouk. (Což je vlastně odpověď i pro Adrianu).
Na jaře bude zase Englishbooks Day (jako loni) a zase tam asi budu něco povídat, tak se můžeš přihlásit
Na jaře bude zase Englishbooks Day (jako loni) a zase tam asi budu něco povídat, tak se můžeš přihlásit
Přihlášky ještě nezasílali, ale to si piš, že mě tam budeš mít!
Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.
Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.