Help for English

Štatistika naučených slov

 

Napadlo ma, že či nie je možné vytvoriť niečo také, ako zobrazenie grafu či štatistiky toho, čo som sa naučil za určité obdobie, koľko nových slovíčok už som sa naučil napr. za týždeň či za tento mesiac, a potom by mi program mohol urobiť porovnanie s predchádzajúcimi týždňami či mesiacmi. Proste aby som videl aký progres som urobil, ako sa mi postupne darí. Je to len môj návrh, a neviem či som to napísal zrozumiteľne, a keďže sa tiež nevyznám do programovania neviem, aké jednoduché či naopak ťažké je vytvoriť niečo takéto, takže to berte len ako postreh jedného z používateľov :)

Děkujeme za návrh. Na statistice bych rád zapracoval, ale správně tento problém uchopit není vůbec jednoduché. Dat je mnoho, grafů se nabízí spousta, jde o to vybrat ty užitečné.

V současné době tu máme takový týdenní přehled. V rámci tohoto přehledu si dovedu představit, že by nahoře nad kalendářem byla jednoduchá tabulka, která by obsahovala počet naučených slovíček, gramatických jevů v tomto týdnu.

Ale už s počtem naučených slovíček je potíž, co by měl obsahovat? Například víme, že některá slovíčka byla problematická, velmi problematická, některá slovíčka si uživatel opakoval z minulého týdne. Co když jedno slovíčko si uživatel v rámci daného týdne zkoušel několikrát, máme ho započítat jednou nebo víckrát? Nevím, zda jsem se vyjádřil správně, ale snažím se říct, že pokud se rozhodneme, jaká slovíčka tam započítat, tak to není problém.

Podobným způsobem bychom mohli postupovat i v případě testových otázek a vět, ale to je zas na další diskuzi.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Petr Hudík vložený před 12 lety

Děkujeme za návrh. Na statistice bych rád zapracoval, ale správně tento problém uchopit není vůbec jednoduché. Dat je mnoho, grafů se nabízí spousta, jde o to vybrat ty užitečné.

V současné době tu máme takový týdenní přehled. V rámci tohoto přehledu si dovedu představit, že by nahoře nad kalendářem byla jednoduchá tabulka, která by obsahovala počet naučených slovíček, gramatických jevů v tomto týdnu.

Ale už s počtem naučených slovíček je potíž, co by měl obsahovat? Například víme, že některá slovíčka byla problematická, velmi problematická, některá slovíčka si uživatel opakoval z minulého týdne. Co když jedno slovíčko si uživatel v rámci daného týdne zkoušel několikrát, máme ho započítat jednou nebo víckrát? Nevím, zda jsem se vyjádřil správně, ale snažím se říct, že pokud se rozhodneme, jaká slovíčka tam započítat, tak to není problém.

Podobným způsobem bychom mohli postupovat i v případě testových otázek a vět, ale to je zas na další diskuzi.

Dobrý den,

co třeba použít stejnou statistiku, která je používaná v programu Word Manager (pro slovíčka) nebo Smart Tests (pro gramatiku či testy)? Je pravda, že týdenní přehled je pro mne také nedostačující. Myslím si, že je důležité vědět, kolik slovíček už umím a z jaké úrovně, průměrná úspěšnost, atd. Podrobnější statistiku bych v English Me uvítal. Věřím ale, že je to jen otázkou času.

Dobrý den, měl bych návrh, který možná částečně řeší přehled o vývoji uživatele. Statistiku aktuální úrovně. Jedná se o to, že nyní si na začátku člověk vybere úroveň a podle ní se mu generují testy a slovíčka (jestli to dobře chápu). Nicméně potom už uživatel nevidí jestli se zlepšuje nebo jestli si třeba nevybral špatnou počáteční úroveň. Stačilo by podle výsledků jednotlivých testů a zkoušení posouvat jeho aktuální znalost na ose (vertikální) od Begginer po Upper-Intermediate a po horizontální v čase (jako časovou jednotku můžete vzít třeba výukový plán). Data k tomu podle mne již máte, stačí jen určit hranice procentulání úspěšnosti jednotlivých testů, kdy se posouváte nahoru, kdy zůstáváte a kdy jdete dolů. Pokud selectem umožníte vybrat vše/slovíčka/gra­matika (například) dostáváte i přehled vývoje v jednotlivých oblastech.

Zdravím Vás, chcem sa opýtať na princíp fungovania grafu “dle opakování”. Ako sa slovíčka do tohto grafu započítavajú? Ak sa mi v nejakej lekcii objaví napr. slovíčko family, naučím sa ho, a časom ho mám opäť v lekcii, započítava sa ako naučené bez chyby jedenkrát alebo dvakrát? Ide mi o to, že ak mam 784 slov v stave “bez chyby” či je v počte 784 každé započítané jedenkrát. Ďakujem :)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od nikoland vložený před 11 lety

Zdravím Vás, chcem sa opýtať na princíp fungovania grafu “dle opakování”. Ako sa slovíčka do tohto grafu započítavajú? Ak sa mi v nejakej lekcii objaví napr. slovíčko family, naučím sa ho, a časom ho mám opäť v lekcii, započítava sa ako naučené bez chyby jedenkrát alebo dvakrát? Ide mi o to, že ak mam 784 slov v stave “bez chyby” či je v počte 784 každé započítané jedenkrát. Ďakujem :)

Dobrý den,

každé slovíčko se započítává pouze jednou, je jedno zda se jedná o z lekce, náhodného výběru, opakování, nebo jiné lekce. Pokud se jedná o stejné slovíčko, započítá se pouze jednou.

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.