Na ohlasovnu chyb moc nereagujete…ale nezrozumitelne znaky v anglickom preklade slovicka “kaviaren” by ste mohli opravovat. Inac je to super program
Na ohlasovnu chyb moc nereagujete…ale nezrozumitelne znaky v anglickom preklade slovicka “kaviaren” by ste mohli opravovat. Inac je to super program
Na ohlasovnu chyb moc nereagujete…ale nezrozumitelne znaky v anglickom preklade slovicka “kaviaren” by ste mohli opravovat. Inac je to super program
Jaké znaky? Mělo by tam být café takto s dlouhým e. Vám se zobrazuje něco jinak? Kdyžtak prosím pošlete náhled obrazovky.
Jaké znaky? Mělo by tam být café takto s dlouhým e. Vám se zobrazuje něco jinak? Kdyžtak prosím pošlete náhled obrazovky.
Je tam jedno cafe s krátkym** “e”, funguje výslovnosť, je tam napísaný preklad, význam v angličtine. Potom je tam druhé cafe ale je to napísané takto : “caf”,veľké “A” s mäkčeňom a znak copyrightu **“©” a výslovnosť zasel len cinká.
Dobrý den Pokud někomu cinkají slovíčka tak zde uvádím malý návod, který mi funguje a slovíčka přehrávají zvuk korektně. Upozorňuji, že veškeré úkony provádíte na vlastní nebezpečí. Tento postup jsem vyzkoušel ve Windows 7 i Windows 8 a je funkční. 1.) zálohujte si někam své vytvořené lekce aby jste si je mohli poté importovat zpět, 2.)odinstalujte word manager a poté nainstalujte čistou instalaci 3.)zaregistrujte, spusťte a ukončete program, 4.) klikněte na ikonu zástupce word managera na ploše pravým tlačítkem a v rozvinuté nabídce zvolte VLASTNOSTI (úplně poslední v nabídce), 5.) otevřete kartu ZABEZPEČENÍ a zvolte ve skupině NÁZEV SKUPINY NEBO JMÉNO UŽIVATELE jedním kliknutím zvýrazněte název účtu pod kterým se přihlašujete do Windows, 6.) klikněte na tlačítko UPRAVIT, přepne vás to na kartu ZABEZPEČENÍ, zde opět zvýrazněte název účtu pod kterým se přihlašujete do Windows, tak jako v předchozím kroku, 7.) ve spodní části karty ZABEZPEČENÍ je položka Povolit, pod ní zaškrtněte okénko ÚPLNÉ ŘÍZENÍ, tak aby se zaškrtla všechna okénka ve skupině Povolit, 8.) potvrďte změny zmáčknutím tlačítka OK, Teď už by to mělo fungovat bez problémů. Spusťte WM(pravděpodobně budete znovu vyzvání k zadání kódu produktu) nainstalujte opravný patch a upgradujte WM. Přeji hezký den
Dobrý den Pokud někomu cinkají slovíčka tak zde uvádím malý návod, který mi funguje a slovíčka přehrávají zvuk korektně. Upozorňuji, že veškeré úkony provádíte na vlastní nebezpečí. Tento postup jsem vyzkoušel ve Windows 7 i Windows 8 a je funkční. 1.) zálohujte si někam své vytvořené lekce aby jste si je mohli poté importovat zpět, 2.)odinstalujte word manager a poté nainstalujte čistou instalaci 3.)zaregistrujte, spusťte a ukončete program, 4.) klikněte na ikonu zástupce word managera na ploše pravým tlačítkem a v rozvinuté nabídce zvolte VLASTNOSTI (úplně poslední v nabídce), 5.) otevřete kartu ZABEZPEČENÍ a zvolte ve skupině NÁZEV SKUPINY NEBO JMÉNO UŽIVATELE jedním kliknutím zvýrazněte název účtu pod kterým se přihlašujete do Windows, 6.) klikněte na tlačítko UPRAVIT, přepne vás to na kartu ZABEZPEČENÍ, zde opět zvýrazněte název účtu pod kterým se přihlašujete do Windows, tak jako v předchozím kroku, 7.) ve spodní části karty ZABEZPEČENÍ je položka Povolit, pod ní zaškrtněte okénko ÚPLNÉ ŘÍZENÍ, tak aby se zaškrtla všechna okénka ve skupině Povolit, 8.) potvrďte změny zmáčknutím tlačítka OK, Teď už by to mělo fungovat bez problémů. Spusťte WM(pravděpodobně budete znovu vyzvání k zadání kódu produktu) nainstalujte opravný patch a upgradujte WM. Přeji hezký den
čo na to hovorí zákaznická podpora WM?
čo na to hovorí zákaznická podpora WM?
Stejného výsledku lze dosáhnout, pokud program nainstalujete do jiného umístění, kde má program oprávnění zápisu například složka Dokumenty…
Podobný postup jsme již zkoušeli a domnívám se, že chyba je (ještě) někde jinde, viz samostatné vlákno.
Dobrý den,
před pár týdny se mi porouchal laptop a musela jsem ho reklamovat. Z obchodu ho odeslali rovnou do servisního centra, kde problém vyřešili. Když sem dostala laptop zpět, chtěla jsem na něho znovu nainstalovat Word Manager i Smart Test, ale nepodařilo se mi to. Vždycky se objeví náseldující zpráva: “Error launching installer”. Minulý týden jsem psala i na vaši zákaznickou podporu, ale zatím se mi nikdo neozval. Byla bych ráda, kdyby tento problém někdo co nejdříve vyřešil. Děkuji za pomoc.
Dobrý den,
před pár týdny se mi porouchal laptop a musela jsem ho reklamovat. Z obchodu ho odeslali rovnou do servisního centra, kde problém vyřešili. Když sem dostala laptop zpět, chtěla jsem na něho znovu nainstalovat Word Manager i Smart Test, ale nepodařilo se mi to. Vždycky se objeví náseldující zpráva: “Error launching installer”. Minulý týden jsem psala i na vaši zákaznickou podporu, ale zatím se mi nikdo neozval. Byla bych ráda, kdyby tento problém někdo co nejdříve vyřešil. Děkuji za pomoc.
Dobrý den,
Dobrý den,
- stejná hláška se objevuje u obou instalátorů?
- zkoušela jste instalátor spustit ‘jako správce’?
- není nějak ve Windows nastaven zákaz spouštění exe souborů?
Ano, stejná hláška se objevuje u obou instalátorů. Vždycky, když jsem se snažila programy nainstalovat, jsem byla přihlášená jako správce PC. Po té, co se mi vrátil laptop z opravy, jsem instaloval zpět i jiné programy a všechno proběhlo v pořádku kromě WM a ST.
Zkoušela jste kliknout pravým tlačítkem na instalátor a zvolit ‘spustit jako správce’? Mohlo by to pomoci.
Zkoušela jste kliknout pravým tlačítkem na instalátor a zvolit ‘spustit jako správce’? Mohlo by to pomoci.
Právě jsem to zkoušela i tímto způsobem, ale objevila se ta stejná hláška "Error launching installer”
A spouštíte instalaci z CD nebo ze staženého souboru?
A spouštíte instalaci z CD nebo ze staženého souboru?
Spouštím instalaci ze staženého souboru.
Spouštím instalaci ze staženého souboru.
Zkoušela jste soubory stáhnout znovu? Nespouštíte je náhodou z nějakého komprimovaného archivu (zip, rar)? Můžete mi prosím napsat na email info@vitware.cz? Ať tím tady nezahltíme fórum.
Díky.
Zkoušela jste soubory stáhnout znovu? Nespouštíte je náhodou z nějakého komprimovaného archivu (zip, rar)? Můžete mi prosím napsat na email info@vitware.cz? Ať tím tady nezahltíme fórum.
Díky.
Problém byl vyřešen s pomocí Petra Hudíka. Teď už zase vše funguje, jak má. Děkuji za pomoc.
Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.
Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.