Dobrý den, 8.3. jsem si předplatila English Me a dosud mi nic nepřišlo. Prosím o radu, jak postupovat dál? Děkuji Jana Marvanová
Dobrý den, 8.3. jsem si předplatila English Me a dosud mi nic nepřišlo. Prosím o radu, jak postupovat dál? Děkuji Jana Marvanová
Dobrý den,
předplatné již bylo prodlouženo dne 11.3. Můžete se do aplikace přihlásit na stránkách www.englishme.cz a odkazem v pravém horním rohu.
V současné době nezasíláme maily po prodloužení předplatného. Informaci o předplatném naleznete stále na stránce: Informace o předplatném. Pravděpodobně budeme muset toto chování přehodnotit.
Předplatné jsem Vám prodloužil o 9 dní na 20.6., aby Vám žádný den neutekl.
Předplatné jsem Vám prodloužil o 9 dní na 20.6., aby Vám žádný den neutekl.
Děkuji, ale po přihlášení vždy zmizí heslo a nic se nestane, už jsem to zkoušela několikrát
Děkuji, ale po přihlášení vždy zmizí heslo a nic se nestane, už jsem to zkoušela několikrát
Obávám se, že nerozumím problému. Můžete prosím přesně popsat co se stane? zobrazí se nějaká chybová zpráva? přesměruje Vás systém na jinou stránku?
Nyní jsem si všimnul, že po neplatných uživatelských informací se nezobrazí odpovídající chybová zpráva. Pokud se po odeslání formuláře s přihlášením zobrazí opět stejný formulář, zkontrolujte prosím správnost vyplněných údajů. Přihlašovací jméno a heslo je stejné jako zde na HFE. V případě potřeby použijte formulář pro zaslání hesla, zde na HFE.
V případě jakýchkoliv komplikací mě prosím kontaktujte.
Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.
Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.