Help for English

Know how - self-study

 

Dobrý den,
využivám příležitosti tohoto fóra, abych mohl prodiskutovat a dozvědět se, jak se nejlépe učit angličtinu doma. ;)
Předem díky moc každému, kdo obětuje svůj čas na čtení tohoto příspěvku.

Jsem student SŠ (po prázdninách nastupuji do maturitního ročníku) a hned z několika důvodů bych chtěl část svého volného času, o těchto letních prázdninách, věnovat samostudiu angličtiny.

– po maturitě plánuji vyrazit minimálně na 3 měsíce do anglicky mluvící země za prací
- z angličtiny budu maturovat
- angličtina mě baví a mám pocit, že se nějak nehýbu z místa

Půjčil jsem si proto na celé prázniny učebnici Destination a každý den dělám jednu lekci. S cvičeními v gramatických lekcích nemám větší problém, ale kamenem úrazu jsou pro mě lekce na rozšiřování slovní zásoby. Konkrétně pak jejich části „Phrepositional phrases; Word formation; Word patterns“ (takovéto hraní se slovíčky), nevím totiž jak bych se to měl správně učit.
Mám si všechny tyty výrazy přepisovat do Word Manageru, nebo přepisovat do sešitu, či jak?

I když totiž zvládnu celé lekce (i opakování, které je vždy po třech lekcích) bez problému, nemám pocit, že by mě to nějak významně poznamenalo… =(

Měl bych studium s touto učebnicí propojit ještě s něčím? (anglické podcasty, English central…)

Ještě jednou díky předem za všechny rady.

Ahoj,

proč mám takové zlé tušení, že s četbou na tom budeš asi stejně jako já… tedy nic moc? Pokud je to tak, tak čti dál.