Help for English

začátky ...

Dobrý den, omlouvám se, zda-li tu některý podobný dotaz již byl, ale jsem úplný začátečník. Mám jakžtakž prolezlou " Angličtinu pro začátečníky " a rád bych porozumněl eng filmu bez titulků, písničkám, knihám. Chci se proto zeptat – našel jsem na zdejším webu spoustu užitečných věcí jako poslechy, pohádky (poslechové) atd. atd.. Mě ovšem zajímá jak na to … aby jste porozumněli, jde mi o to jakým stylem se to mám z daných poslechů učit a jak vůbec začít. Jelikož vím každé cca 5–7. slovíčko a tudíž nevím přesně o čem to je, je lepší si překládat každé slovíčko které nevím, nebo mému mozku časem dojde o čem to je? Mám se nejdřív naučit překlady z knížek a poté sledovat filmy, poslouchat atp. ? Díky moc

Nemuší mi odpovídat rodilí mluvčí, nebo učitelé. Zajímě názory prostých lidí, kteří se eng naučili samoukou. Díky

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lucka Skrčená vložený před 11 lety

Jak na to: LISTENING

Děkuji, toto mám již pročtené. Mě spíše zajímá jakým způsobem se mám učit “překlady”. Jestli vše čemu nerozumím přeložit…

Well, tiež som sa učil výhradne len z helpforenglish a samozrejme začalo to mapou kurzu pre začiatočníkov, ja osobne ti doporučujem začať s animákom Avatar The Last Airbender a každý jeden diel si pozreť 2–3 krát, najprv s eng. titulkami, zapisuj si slovíčka ktoré nepoznáš, na 2 krát znova s titulkami a snaž sa plynule porozumeť, na 3 krát už iba počúvať..Tak som to teda robil ja a dosť mi to pomohlo.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od vojta268 vložený před 11 lety

Děkuji, toto mám již pročtené. Mě spíše zajímá jakým způsobem se mám učit “překlady”. Jestli vše čemu nerozumím přeložit…

Nejlepší je začít něčím jednoduchým, ale aby to bylo motivující. To znamená text (poslech, atp.) na takové úrovni, které rozumíš, ale ne každému slovu.