Help for English

Jak začít.

 

Zdravím. Chodím do 9. třídy a angličtinu zrovna moc neovládám. To,co mí spolužáci uměli v 7dmé třídě,já umím teď. Chci se zeptat,jak mám s angličtinou začít a jestli se dá angličtina přes internet naučit? Času mám dost,ale do 5ti let bych to chtěl umět ovládat perfektně. Jak tedy začít a s čím? Díky.

Já po deváté třídě nebyl schopen dát dohromady větu Byl jsem včera v kině., a teď studuju AJ na vysoké.. jde to Záleží jak na tom opravdu jste..

Dobré je určitě upevnit si základy. Sice se to jeví jako strašná otrava, ale jednou to člověk ocení. = zdejší kurz pro začátečníky.

A pak si třeba tady procházet články podle úrovně a prostě se to učit. Dívat se na filmy/seriály s anglickýma titulkama, číst anglické materiály, prakticky cokoliv anglického je přínosem, protože to hodně pomáhá v naučení se třeba slovního pořádku bez znalosti gramatiky. A pak taky samozřejmě cvičit, tady na HFE jsou testy + (a to hlavně) vysvětlení. Když něco stejně nebudete chápat, tak je tady fórum. Pokud jste sám a nemáte ským, tak to je na štíru s mluvením, ale i to se dá nahradit = prostě si budete číst jednoduché otázky a jednoduše na ně odpovídat. Postupem času budete odpovědi lépe gramaticky a slovně strukturovat atd.

např. What do you do in your leisure time?

odp.1= I go swimming, I play football and I often go out alone. odp.2= I like going swimming or playing football, but I quite often just go out alone. odp.3= There are many things I love to do after school, such as swimming or playing football. A lot of time I spend going out as well. odp.4= I'm very eager to play football with my mates, or swimming makes my happy. However, I sometimes prefer going out alone, because it soothes my mind.

Ahoj. Takže bych měl začít tímto? http://www.helpforenglish.cz/…y-mapa-kurzu

Odkaz na příspěvek Příspěvek od RRaDD vložený před 11 lety

Ahoj. Takže bych měl začít tímto? http://www.helpforenglish.cz/…y-mapa-kurzu

jj