Help for English

FF X PdF

 

Nemám čas číst všechny příspěvky, každopádně odpovím na původní dotaz tak, že studovat angličtinu není žádný problém. Není na tom nic, co by člověka mělo odradit. Pokud má někdo jazyk rád, má rád vše co to obnáší a to se také učí.

Já studuju Angličtinu s kombinací Historii na Slezské Univerzitě v Opavě. Nedoporučuji, angličtina je zde hodně stranou. Prostě je tohle zjevná nouzovka těch, co se jinam nedostanou. 

Ale na prestižnějších školách to určitě za to stojí, nepochybuju o zámezí, které pak takové školy nabízí. Tady v Opavě např. není ani anglická knihovna… Takové facility opravdu chybí, takže na to pozor. Jinak – a to je důležité – záleží i na spolužácích. Můžete např. porovnat vzorové přijímací zkoušky z mé Opavy a jiných. I na tom člověk pozná, kam jde.

Kuba

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Zuzka1 vložený před 11 lety