Help for English

Jak na slovní zásobu?

 

Ahoj

Chtěla jsem se zeptat, jak procvičovat slovní zásobu nějak “systematicky”, abych se opravdu něco naučila… Jsem věčný začátečník už od školy, takže znám ty základní slova .. Ale dál nevím, kde pokračovat, jak navázat .. Díky moc za rady.

Doporučujeme program (týden zdarma na vyzkoušení), a není jen na slovíčka. Obsahuje i obrázky. Zde:

http://www.englishme.cz/

Též článek Jak na to: Slovní zásoba by vám mohl pomoci, pokud dáváte přednost učebnici, řada Oxford Word Skills je super, v odkazu je varianta pro začátečníky.

Doporučuji k případnému rozšíření slovní zásoby rovněž vyzkoušet ilustrovaný slovník zde na stránkách HFE.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lucka Skrčená vložený před 11 lety

Též článek Jak na to: Slovní zásoba by vám mohl pomoci, pokud dáváte přednost učebnici, řada Oxford Word Skills je super, v odkazu je varianta pro začátečníky.

Recenze k Oxford Word Skills: http://www.helpforenglish.cz/…skills-basic

Doporucuju slovicka procvicovat tak, ze je budete pouzivat, Skype, email atd.

Sám vlastním Oxford Word Skills i kupu programů na slovní zásobu. Je to k ničemu, pokud to velice brzo potom, co se to “naučíte” buď v nějakém souvislém tématu nepoužijete, nebo někde nahodile neslyšíte. Mi třeba obrovsky pomáhá, když se něco naučím a pak mám to štěstí a slyším to (od učitelky, ve filmu, v hudbě atd..). Od té doby to mám v hlavě kované. Naopak naučit se něco a nepoužít to, neslyšet to = ztracený čas. 

No já se právě chci zaměřit víc na slovní zásobu, abych mohla koukat na filmy s anglickými titulky … Abych aspoň něčemu rozuměla Občas se mi stane, že se zaposlouchám do nějaké písničky a kousek si přeložím, ale je to dost slabé Jinak každopádně díky všem za tipy, nějak se s tím porvu.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Jakub Ryba vložený před 11 lety