Help for English

Bilingual kids wanted!

 

Dobry den, jsem studentkou magisterskeho studia na Univerzete Palackeho v Olomouci, obor Anglicka Filologie. Pisu diplomovou praci na tema neznelych hlasek /p,t,k/ v AJ a CJ u bilingvnich deti. Chtela jsem proto poprosit, zda neznate nekdo rodiny s bilingvnimi (AJ-CJ) detmi ve veku 3–7? Moc bych vasi pomoc ocenila. Dekuji. Iva kontakt na me: Iva.Jiristova@seznam.cz nebo PM tady.

Osobně bohužel nikoho neznám, ale možná byste mohla získat nějaké užitečné informace k Vaší práci zde.

http://www.bilingvni-vychova.com/

Omlouvám se, že trochu odbočuji od tématu, ale samotného mě problematika bilingvismu i multilingvismu dost zajímá, zakládal jsem tady na toto téma dokonce vlákno.

Zde je můj oblíbený podcast Bilingual Avenue: http://www.bilingualavenue.com/

Jinak Vám přeji hodně zdaru při psaní Vaší diplomky.

Pokud by Vám stačily bilingvní děti českých rodičů, tak těch se tu snad na HFE pár najde. :)
Nevím, jaké přesně je zadání té diplomové práce.

Josefe, dekuji za reakci. Dnes jsem na tu webovou stranku take narazila a dokonce jsem zjistila, ze ma i FB fanpage, tak jsem jim rovnou napsala na zed a snad se mi par rodinek ozve.

Dekuji i za podcast, velmi zajimave. :)

Franto: Bohuzel prace je soustredena pouze na rodiny skladajici se z rodilych mluvcich dvou jazyku kvuli presnoati dat. Ackoliv dite v nebilingvni rodine muze byt vystaveno bilingvnimu prostredi, nikdy to nenahradi ten original. I kdyz, zajimave by to bylo porovnat jak moc se lisi foneticka kvalita hlasek u ‘false’ bilingual children a u tech nefalsovanych, :)

dcera je bilingvní, já jsem false bilingvní. Kvalitu neznělých hlásek máme stejnou. Po extrémní námaze mne druhý jazyk malinko zlobí. To je zajímavé téma :)