Dobrý den, ahoj. Prosím o pomoc s modelovou situací:
Pracuji jako konzultant na Helpdesku informačních technologií, na který se telefonicky obrací zákazníci, když mají jakýkoliv problém v oblasti IT (nefunkční počítač, problém v aplikaci atd.). Mým úkolem je po telefonu vyzpovídat zákazníka, sepsat požadavek v tiketovacím programu na PC, založit servisní požadavek (každý požadavek má své ID) a pokud problém se zákazníkem nevyřeším v hovoru, tak jej přidělit technikovi nebo dané řešitelské skupině specialistů. Mohu po vyzpovídání zákazníka použít třeba toto:
I´ve created the service request that describes your problem. After end of this calling I am going to assign it to our specialist with the high priority to deal with your problem. When your request is resolved, you'll be informed. Would you like to write down the identification number of this service request? That's all from me. Is there anything else I can help you with? Have a nice day. Good bye.
Vytvořil jsem servisní požadavek, který popisuje Váš problém. Po ukončení tohoro hovoru ho přidělím našim specialistům s vysokou prioritou, aby řešili Váš problém. Po vyřešení požadavku budete informován. Chcete si poznamenat číslo tohoto servisního požadavku? To je ode mne vše. Mohu Vám ještě s něčím pomoci? Přeji hezký den. Nashledanou.
Jde mi o to, aby mi zákazník rozumněl a aby to bylo gramaticky správné. Moc Vám děkuji za kontrolu.