Help for English

speed transmission had a very low first, a direct fourth and an overdrive fifth gear

 

Dobrý den.Můžete mi prosím poradit s překladem?

https://en.wikipedia.org/…on_6x6_truck

převod rychlosti měl velmi pomalou jednotku,rychlo­běžnou pětku.U čtyřky si nejsem jistý.Tipoval bych,že se nemusela dvakrát sešlapovat spojka

čtyřka je podle mě přímý záběr, rychloběžná pětka je tzv. overdrive, tedy přídavná redukce ke 4 nebo trojce, která dovolí snížit otáčky motoru a tím ho provozovat v optimálnějším bodě z hlediska výkonu. Jde o patent BorgWarner.

Podle mě to se synchronizací převodů nemá nic společného. Existuje tzv. Direct Drive převodovka s dvěma spojkama, kde se přepíná automaticky mezi dvěma stupni, i když jde o předválečný patent, tak bych to v nákladnim Studebakeru nečekal. Zajímavé téma. Podívám se..

Mirku jsi borec.Seženu si o tom literaturu.Tohle bude na dlouho při samostudiu.Nu což

Možná poslouží tento link: http://www.kolesa.ru/…i-2015-07-17

Jsou tam přímo fotky z kabiny a popis řazení. Je to celkem jednoduchou ruštinou, ale google to do angličtiny přeloží bez větších chyb. O řazení vyšších rychlostí tam ale nic není. Čtyřka je v článku popsaná jako přímý záběr. Jinak dotaz v googlu “driving Studebaker US6” dá spoustu odkazů na videa tak snad tam někde bude i o řazení, ale mé předchozí vysvětlení je podle mě správné.

Každopádně podobné GMC CCKW určitě synchronizaci nemá a používá klasicky meziplyn.

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.