Help for English

Jde se anglicky naučit během prázdnin?

 

Víte, potřebuju se přes dva měsíce naučit lépe anglicky – od příštího roku pojedu do Londýna, dostala jsem privilegium. Jsem asi úroveň A2, takže nic moc. Nevíte jak se zlepšit? Zkoušela jsem samouku, ale to je špatné a nemůžu si teď dovolit vložit nějakou sumu do výuky od nějakého lektora a to víte, v dnešní době ani kuře zadarmo nehrabe. :-?

Pořád stejný návod – co největší kontakt s jazykem. Číst, poslouchat, sledovat… každý den, kdykoli to jde.
Spoustu užitečných rad v tomto směru najdete zde: https://www.helpforenglish.cz/…a-anglictinu

Kdybyste cokoli potřebovala, jsme tu pro Vás kdykoli. :)

Nevím, na jakou úroveň se za tu dobu chcete dostat, jestli B1,2 či C1, ale poradil bych toto.

Zkuste to tady na HFE, kde najdete ucelený přehled gramatiky všech úrovní, rady tipy a triky pro efektivní studium a v neposlední řadě i testy.

Samostudium bych nezavrhoval, důležité je ale mít dobrou učebnici, která nemusí být nutně jediným učebním materiálem, doporučil bych to zkombinovat s těmito stránkami.

Obklopte se angličtinou co nejvíce, věnujte se jí denně několik hodin, pokud to jde. Čtěte knihy v angličtině od stávající úrovně s postupným přechodem na vyšší úroveň po osvojení gramatiky, která se k ní váže.

Je třeba také co nejvíce trénovat poslech sledováním filmů, seriálů a dokumentů, poslechem podcastů, audioknih atd.

K nácviku konverzačních dovedností můžete oslovit někoho blízkého, kdo ovládá angličtinu na stejné, nebo ještě líp vyšší úrovni, nebo zkusit vyhledat rodilého mluvčího, který se učí češtinu a nic si neúčtuje.
Za dva měsíce se toho dá zvládnout hodně, ale je třeba intenzivní několikahodinový denní drill a hlavně by Vás to mělo bavit.