Jak říká Franta, u cambridgeských zkoušek je možná důležitější
vědět, JAKÝM ZPŮSOBEM vypracovávat jednotlivá cvičení, či co od vás
hodnotitel očekává, než JAK DOBŘE vlastně anglicky umíte. I člověk,
který má úroveň angličtiny B2 a měl by zkoušku složit levou zadní,
může pohořet na tom, že nebude používat slova a spojení, která od něj
hodnotitel očekává, či nebude vědět, jak se správně píše
dopis/esej/článek.
Čili tím chci říct, že pokud vás učitel nepřipravuje právě na toto a
pouze s vámi konverzuje na nejrůznější témata (což se sice neztratí,
ale stejně tak důležité je vědět, z jakých částí se jednotlivé
skills skládají a na co se máte soustředit), tak bych se možná poohlédla
po učiteli jiném. Pokud vás na to připravuje, tak si myslím, že by to
mělo stačit. Pokud vy sama chcete pro svůj pocit ještě něco dalšího
dělat, tak sledujte filmy, seriály, procvičujte se na internetu (my tu máme
docela dost testů), poslouchejte písničky, čtěte… to jsou sice pasivní
činnosti, ale vy díky nim získáte pevnou půdu pod nohama i v aktivních
činnostech.