Prosím na Rudyarda už nemluvte, už se k tomu nemůže vyjadřovat. Bylo by to nefér, když se už nemůže bránit. Děkuji.
Marku, napadlo mě to, ale já nenapsala nic, čemu by se musel
bránit????Naopak on napadl mně, že jsem blbec, který neví, že ve slově
vtip se píše V…
Navíc on tu bezdůvodně napadal kde koho a trpeli jste mu to dost dlouho…tak
co je nefér…Podle mě si to zaslouží.
OK, nechám toho, příspěvek jsem vymazala…
Ano, já vím, já to chápu. Ze mě se tu snažil dělat blbce nejednou… ale problém RUDA byl vyřešen a už bych se k němu nevracel.
Ten váš příspěvek jste mazat nemusela… Nemyslel jsem, že by se proti němu měl přímo bránit, ale jen to, že to byla reakce psaná pro něho, bylo dovné, když on už k tomu nemůže nic říct, ani poděkovat.
Ahoj! Ani cestina ani anglictina mi moc nejde, tak nevim. Je to ‚ftip‘ anebo ‚vtip‘?
Ja ted studuju anglictinu u strejdy, v Kanade. On se minulej tejden ptal
myho ucitele zdali je alespon mala sance (SLIM CHANCE) toho ze ja budu za
3 mesice napolo-konverzni. Ucitel mu odpovedel ---- „FAT CHANCE!“
To me teda prekvapilo. Ta anglictina mne asi teda de lip nez sem si myslel.
Akorát že FAT CHANCE znamená něco jako ‚ani náhodou‘.
nezbývá než se připojit:
A to jsem tu tvrdila, že za tím, co napíšu si stojím…a pak to sama
smažu
Marku, v pohodě, nechám to být, jen jsem včera procházela staré
příspěvky a nechala se unést
Dneska jsem objevila tuhle stránku a jsem za ni moc vděčná studuju VŠ- angličtinu sice ne, ale zítra píšu z aj zápočet a moc jste mi pomohli děkuju moc!!!!Mějte se báječně a jen tak dál!
Nechci bejt skodolibej ale sranda musi bejt, takze na ten prispevek od ANGLO a Markovu odpoved se neda reagovat jinak nez: LOL
Mimochodem, vy jste v Anglosovi nepoznali Rudyarda???
to tedy ne!
Jeho rukopis je nezaměnitelný – píše česky, ale občas potřebuje některé části napsat ještě anglicky (asi aby se ukázal) – ted ynapř. když psat o tom, jestli je alespoň malá šance (do závorky připsal SLIM CHANCE)…