Help for English

native teacher

Dobrý den,mela bych prosbu.Ziju 10 let ve spanelsku a ted se ucím anglictinu. Vybrala jsem si rodilého kanadana k vyuce, ponevadz
spanelský skoly tu nemaj dobrou reputaci (podle toho jak mluví ostatní), ale.. Chodím teda jen jednou týdne,8jsem tam 2mesíce teda jenom, ale jeho systém mi asi nevyhovuje. Jsou tam jeste 4 holky a z nich 3 u nej studuji 3 roky a jejich uroveñ je stejná jako ta moje a to jsem se ucila anglicky 2 roky na nástavbe na ucilisti pred 10 lety. Jeho systém je takový,ze nic neprekládá, vsechno vysvetluje anglicky, pokazdý deláme neco jinýho,preskakujem z jednoho téma na druhý, hodne nás ucí ruzný hotový fráze, gramatiku kdyz neumíme moc tak to preskocí,ze to projedem v budoucnosti­.Prospívá mi to urcite, protoze zacínám rozumet orální anglictine, ale gramatiku se musim stejne ucit na vlastni pest tady na tech stránkách, nebo spanelských. Myslíte,ze jiný systém ucení by byl vhodnejsí? Jako treba nejaká skola, kde je nejaký systém, proste osnova,protoze me tohle moc nemotivuje. Nekdo má podobnou zkusenost? Dekuji..

Podla mna nemozes ocakavat, ze ti 2 hodiny anglictiny raz za tyzden pomozu. Anglicky ta nikdo nenauci, ucitel ti moze nieco vysvetlit alebo ta usmernit ale ucit sa jednoducho musis sama. Tie dievcata ked k nemu chodia 3 roky raz za tyzden tak to nech je 300 hodin. Ak sa niekto uci 3–4 hodiny denne tak tich 300 hodin spravi za 3 mesiace. Takze vsetko je to len o intenzite. Nemozes ocakavat ze sa nieco naucis ak sa tomu budes venovat raz za tyzden. Gramatiku sa mozes ucit aj sama a hodiny s native speakrom mozes vyuzivat na rozne hovorove frazy a konverzaciu. Ja mam skusenosti s FCE kurzom z australie. 5 x do tyzdna po 5 hodin 12 tyzdnov + domace ulohy na dalsi den tak na 2 hodiny, bolo to narocne ale na druhej strane mi to dost pomohlo.