Help for English

Myšlenkové mapy

 

čtu si o výuce angličtiny pro dyslektiky a narazila jsem na poznámku: výbornou pomůckou jsou tzv. myšlenkové mapy. Mohl byste mi prosím někdo na příkladech vysvětlit jak používat myšlenkové mapy v angličtině u druháčka na základce? Nebo poraďte jak používat myšlenkové mapy k učení angličtiny i pro mně (připravuji se na FCE).

viz článek „jak na to: slovní zásoba“, je tam příklad takové mapy.

úžasné, to bude sranda až si začnu malovat, a až mi to najdou dětičky … pro jistotu si tam napíšu co jsem to namalovala :-D

Myšlenkové mapy jsou super. Nedávno jsem to dělala s dětmi (věk kolem 10ti)a děsně je to bavilo. Za chvíli jim nestačil papír. Dokonce soutěžily, kdo víc vymyslí. Někdy to rozvedly naprosto do detailu. Ani neuvažovaly nad tím, že vlastně biflujou slovíčka. Ale u druháčka bych volila „kreslící“ mapu. Tam to s psaním ještě moc nejde.

Potvrzuju, myšlenkové mapy fungují.

tak si říkám, že pro děti je asi nejlepší učení slovíček bez českého překladu (kde to jde). To jest, že v sešitku mají jen jak se to anglicky píše, jak se to anglicky čte, a žádné české slovíčko jen obrázek. Pak se jim (nám) vybaví přímo ten obrázek a ne české slovíčko, které musí přeložit.

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.

Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.