Help for English

Jak vybrat vhodnou univerzitu v UK

 

Ahoj,
právě jsem prošel stránky 119 (!) univerzit a našel jsem dvacet, které mají obory které mě zajímají a chtěl bych v budoucnu studovat. Podle jakých kritérií bych měl školu vybírat? Prosím poraďte, děkuju

par faktoru, ktere ti mohou usnadnit rozhodovani –

1) vyber si podle mesta, ve kterem chces zit. na univerzite stravis nekolik let sveho zivota a vzdy je lepsi stravit je nekde, kde se ti libi
2) prestiz univerzity
3) obtiznost studia
4) poplatky za studium – jsou? nejsou? jake?
5) co se vyucuje za predmety
6) kdo te bude ucit – zjistit si informace o ucitelich
7) procti si studentska fora a fora univerzit, a pokud ti nebude neco jasneho, zeptej se
8) kontaktuj lidi, kteri jiz na dane univerzite studuji, a zeptej se na jejich nazor
9) moznost sestaveni vlastniho rozvrhu, ruzna stipendia atd.

edit: proc „jazykove zkousky…“?

Díky, přesně tohle jsem potřeboval :)
Proč zkoušky, maturita..?
No, přání a stížnosti to nejsou,diskuze v angličtině taky ne, ostatní je moc obecné. Zdá se mi že to prostě patří tady no :D

Ahoj,

studuji v Anglii na University of Exeter. Já jsem se rozhodoval hlavně podle postavení univerzity v žebříčku nejlepších univerzit na světě a v Anglii. Podle oboru, který mě zajímal, existuje žebříček každého oboru v Anglii, který ti řekne, na jaké univerzitě je daný obor nejlepší. Podle lokace univerzity (počasí, město..). Podle velikosti univerzity ( ubytování, kolik studentů atd.)

Informace o 50 nejlepších univerzit v Anglii najdeš zde: www.clickandstudy.com

Já se teď budu hlásit na University od Dundee, která leží ve Skotsku. Pro mě hlavním kritériem bylo to, že ve Skotsku se naplatí školné, takže jsem měla rozhodování lehčí. Nakonec rozhodlo to, že jsem v tomhle městě už mnohokrát byla a to že snad jako jediná univerzita po mě nebude požadovat certifikát, ale stačí jim vyšší maturita z aj.

 

Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.