Help for English

Filtrování u gramatiky se chová zvláštně

 

Mě by se líbilo, aby tam byla i ta možnost „pouze tato úroveň“. Pokud studuju vzestupně, tak proč se mi mají zobrazovat i články, které jsem už prošla a ty, ke kterým postupně dojdu? Nepřijde mi příliš efektivní skákat od úrovně k úrovni. A to, že je úroveň pouze informativní – to je i v učebnici, taky je to podle uvážení autora a asi málokoho by napadlo studovat na přeskáčku – napřed první lekci, pak se mi líbí desátá apod.

jde ale o to, že tyto lekce vůbec nejdou po sobě. Článek PRE- INTERMEDIATE vůbec nemusí navazovat na něco, co bylo v článku ELEMENTARY. V učebnici je to něco jiného, tam autor nad nějakou posloupností uvažuje. Naše články (kromě těch očíslovaných a nebo těch, co mají mapu) vůbec žádnou posloupnost nemají.

Nevím, jestli to tady někdo pochopil, ale především mi šlo o efektivnost, které se mi tímto způsobem ze stránek vůbec nedostává. Články mají nastavenu nějakou úroveň (podle uvážení autora) a já si konkrétní úroveň chci vyfiltrovat, není tedy důvod mi nutit i to, co nechci (z toho důvodu přece filtruji).

Představte si, že ve vyhledávači hledáte dopravu autem. A podle Vašich odpovědí by bylo normální, kdyby se mezi výsledky objevila a nabízela se Vám doprava letadlem, helikoptérou nebo něřím djiným… a někde mezi by se také objevila doprava autem, tedy to, co opravdu chcete, ale vyhledávač vypisuje i irelevantní informace.

vím jak to myslíte, ale z vlastní zkušenosti můžu říct
když si po několika měsících čtu některý článek znovu, zjistím, že jsem i něco z jeho obsahu zapomněla, takže je dobré si je číst znovu a znovu (ale třeba je to jen můj případ :-)
s tím vaším příkladem: představte si, že nehledáte cestu autem, ale že hledáte jak se dostat z bodu A do bodu B.