Help for English

Tell me More Angličtina verze 8.0

Dobrý večer,

jaký máte názor na tento produkt? Je lepší než Domácí učitel angličtiny? Není předražený?

Díky za názory!

Tuto verzi programu neznám a starší mě moc nenadchla (jako asi všechny ostatní podobné programy). Na domácího učitele angličtiny si ale dejte bacha. Slovíčka se tam nezobrazují s fonetickým přepisem a je pak hodně velká šance, že se je naučíte špatně. Já se takhle na začátku pár set slovíček s totálně jinou výslovností díky tomu naučil a ještě teďka mám s tím problémy.

Pokud vám jde o učení slovíček či dělání testů, jediné co lze opravdu doporučit jsou ty dva programy, které vytváří dva klíčoví lidé z těchto stránek. Word Manager a Smart Tests.

Pokud vám jde o teorii, tak programy typu tell me more, DUA apod, jsou opravdu nic moc.

Být vámi, tak si jako první studuji na zdejším webu sekci Angličtina pro začátečníky a až to budu mít nastudované, tak bych si koupil nějakou anglicky psanou knihu pro začátečníky a dál se učil z tohoto webu.

V sekci recenze nějakou vhodnou knihu najdete.

A to jsem si myslel, že zrovna Vy, Pildo, budete Domácího učitele angličtiny vychvalovat – nic ve zlým! :oops: :-D

Viz Vaše starší příspěvky:

http://www.helpforenglish.cz/cz/forum/?…

http://www.helpforenglish.cz/cz/forum/?…

Každopádně i takový názor se počítá. Na Word Manager a Smart Tests značky Vitware samozřejmě nedám dopustit. 8-)

richard:
DUA se mi líbilo z těch všech programů co jsem vyzkoušel nejvíce, ale to jsem teprve začínal, nevěděl co je dobré a tak nějak ignoroval výslovnost. Když jsem jí přestal ignorovat a zjistil jsem, že většinu slovíček kvůli té absenci fonetického přepisu vyslovuji úplně jinak, tak jsem na to změnil názor. A hlavně jsem v té době ještě neměl ty dva programy od Vítware, takže jsem neměl moc na výběr.