Help for English

PET - 3.6. Praha

Zdravim,

koukali jste uz na vysledky?

S velkym prekvapenim jsem mel 83/100. Bal jsem se, abych mel vubec tech 70 bodu :-)

SPEAKING klasicky katastrofa.
READING na ktery jsem si nejvic veril me dost zaskocil a mel jsem ho druhy nejhorsi
WRITING celkem sel, cekal jsem to horsi
LISTENING kteryho jsem se oproti KET hodne bal, me naopak velice prijemne prekvapil a mam EXEPTIONAL

Tak by me zajimaly vase vysledky a zda-li v pripade uspechu jdete za rok na FCE? :-D

Ahoj,
byla jsem 10.6. na CB PET ve F-M, ale snad se můžu přidat :-)
Byla jsem mile překvapena 90/100 :-D
SPEAKING nejhorší, bála jsem se a jsem si toho vědoma = GOOD
ostatní EXEPTIONAL
Určitě chci dále pokračovat v přípravě na FCE :-)

Velka gratulace :-)

Já mám PET také za sebou, PASS WITH MERIT 91%, takže naprostá spokojenost :-) Nejhorší byl listening, byla špatně ozvučená místnost.
Na FCE chci také pokračovat. Jen nevím, zda rok bude na přípravu stačit. Jsem víceméně samouk a mám rodinu, práci…ale materiály už sháním :-))

Samozřejmě také gratuluju všem, co to zvládli :-D

Děkuji a také blahopřeji všem, kteří úspěšně složili PET, bohužel znám i několik lidiček, co to nezvládli :-(

Elafrela: Wooow tak to je nadherny vysledek :-)
Take jsem o tom premyslel, zda-li bude rok stacit, nebot jsem na tom podobne jako ty (samouk, prace). Mno uvidime, omrknu materialy na pripravu (nastesti se jich da sehnat nekolikanasobne vic ne na PET) a uvidim, jak mi to pujde :-) Mozna ze na FCE uz by to precejenom chtelo nejaky ten pripravny kurz :-D

Díky :-) taky jsem byla z výsledku v šoku :-)