Help for English

Pomůzete mi?

 

Ahoj, chtěla bych někoho poprosit, zdali by mi nepomohl s angličtinou? Mám na mysli spíše mluvenou formu – mám obrovské nedostatky. Potrebovala bych prekonat stres a rozmluvit se… piště prosím na Luc.ik@email.cz

Jak se učíš? Ve škole nebo si samouk? Jedeš podle nějaké kurzové učebnice? To jsou důležité informace, nejlépe by bylo rozvíjet všechny dovednosti postupně.

Momentálně jsem samouk, pripravuji se na zárijní termín maturit. Ucím se podle vypracovaných témat a podle knízky Eurolingua.

Školní nebo státní část? Pokud státní tak kolik procent a které části byly nejhorší? Pokud školní tak to moc neporadím, protože s tím nemám absolutně žádné zkušenosti, ale pokud státní, tak ta je podobná PET. Takže koupit knížku na přípravu k PET a jet podle toho. A bude to chtít intenzivní studium. Možná budu trochu rýpal, ale jak probíhala výuka během těch čtyř let? Maturita je teď nastavená tak, aby jí byl schopen projít každý a pokud někdo nezvládá úroveň B1, tak to bych si posvítil na kvalitu výuky.

http://www.helpforenglish.cz/maturita/

ale na speaking opravdu pomůže i čtení nahlas. Přečtěte si větu z nějaké vypracované otázky a pak to zkuste říct sama svými slovy. Určitě znáte hodně, jen je potřeba získat větší jistotu projevu. Neučte se zpaměti, co kdo v maturitních tématech napsal – je nutné to pochopit. ( i když vlastně naučit se to jako básničku je taky určitě bod plus :-) ale pro normální komunikaci to moc není.) Posaďte třeba před sebe plyšáka a povídejte mu ty maturitní otázky, jako by to byl zkoušející :-)

Rozhodně bych se na to na zpamět neučil. Určitě v nervozitě neco zapomeneš a nebudeš vedět jak dál. Udělat osnovu, k tomu slovní zásobu a nějaký ustálený spojení spolu s nějakými " zdržovači" :)

já jsem tehdá maturovala raději z matiky než z angliny :-) Dobrý nápad s těmi „slovními berličkami“. Nevím, jestli je součástí matury i popis obrázku, ale v tom článku jsou právě takové „kroky“, které navedou jak dál povídat: