Help for English

Seriály pro začátečníka

 

Dobrý den, určitě to tady bylo, ale zeptam se. Jakej seriál by jste mi doporučily? Jsem začátečník a umim tak cca 200 slov. (jen pro info). Třeba Simpsonovi? Pak by mě zajmalo jestli je dobrý jen AJ poslouchat jak mluví nebo si zapnout k tomu angličké titulky. Díky. :-)

S 200 slovy bych si asi na žádný seriál ani netroufl.

Nejprve by ses měl naučit prostě základy (např. Angličtina pro začátečníky) – gramatika, slovní zásoba,…

Teprve potom bych hledal nějaký seriál, protože jako začátečník budeš v seriálech nacházet akorát gramatické struktury, které tě budou plést.

rasty: dobré bude, že budete věty opakovat a chytat do uší, i když nebudete vědět co říkají. Simpsnovi jsou podle mne jeden z těch těžších seriálů – nejen že je třeba znát angličtinu, ale i kam jejich narážky míří.
Lehčí bych viděla např. něco, co znáte česky, Prison break? Tím neříkám, že máte používat české titulky :-)

Zkuste třeba http://helpforenglish.cz/…er-1x01.html a další díly

Slovíčka se vám budou dobře učit také pomocí článků a videí zde:
www.newsinlevels.com

Ok, děkuji.

To Rasty: poměrně elementární slovní zásobu i anglické titulky nabízejí příběhy Wallace a Grommita. Ale netuším, jestli by to bylo pro vás to pravé, spíš se na to nejdřív koukněte na Youtube.

Rasty: ja bych doporucil zjednodusenou cetbu pro uroven elementary…hodne knizek obsahuje i CD s nahravkama tech knizek takze muzes poslouchat..

Děkuju. Slovní zásobu budu určitě rozšiřovat ve Word manageru. Znáte nějaký krátky, zábavný seriály? Třeba MR. Bean kdyby se v něm víc mluvilo by byl super.

Docela jednoduchý mi připadá videokurz „Angličtina extra“ je to sitcom, který je dělaný právě pro studenty (britská AJ).

myslím si, že lepší jsou seriály s briskou angličtinou – herci tam často mluví srozumitelněji a spisovněji. já mám rád třeba black books, it crowd, red dwarf atd.

Red Dwarf miluju, ale že by byl dvakrát spisovný, to tedy nevím:-D