Help for English

Seriály pro začátečníka

Ahoj jsem začátečník studuji asi 3 msíce a seriál který mi dal nejvíc je top-gear. perfetktní systém poslechu a gramatiky spočívá v přhrávači KM player(volně ke stažení).Kde se šipkami na klávesnici posunu jen o malý kousek a každou větu si opakuji dokud jí nerozumím dokonale.Tedy tak nejdřív se na ten díl podívám s titulky abych věděl zhruba o co jde.A potom vypnu titulky kombinací kláves alt+x a sleduji film.snažím se přitom vnímat slova která znám.Pokud narazím na slovo které neznám zkusím ho napsat do google translate.Nebo do slovníku sem.Pokud je to gramaticky špatně najde mi google slovník přibližnou nápovědu.Potom si přeložím dolova každou větu.Pokud nemohu najít význam hledám zde na hlepforenglish spojení které tomu odpovídá.Za tři měsíce výuky podle knihy INSIDE OUT BEGINNER jsem se nenaučil tolik jako za týden touhle metodou.Každou větu si potom společně zopakuji s někým z topgearu.Když se na ten film podívám potřetí už mu skoro rozumím. It´s so easy.

Pro scifaře není příliš obtížný Star trek DS9 a TNG. Některé díly jsou těžší, některé jednodušší, ale celkově je to poslouchatelné.

Sice jsem už tento seriál viděl v Cz, ale je tak super, že bych se na něj podíval znova v AJ. Je to seriál: Jmenuji se Earl. Jak ho hodnotíte na poslech a porozumění pro začátečníka?

Rasty, nedovedu posoudit, viděla jsem jen krátkou ukázku a měl bys asi mít docela dobře vycvičené ucho na „emrcko“ angličtinu :-D Jinak si myslím, že je to další seriál, který je víc srandovní právě v angličtině. Já bych třeba Fawlty Towers v češtině nemusela, ale v angličtině na něj nedám dopustit (ale tam je britská angličtina).

Zkuste Portlandia nebo United states of Tara…

Já mám nejradši všechno americký :) .. nejlehčí pro mě byli asi Lost. Pak doporučuju Prison break, Friends a Heroes. 8-)

Znáte někdo Farscape? Jak je na tom s obtížností? Předem díky.