Help for English

Sledování témat

Jen pro představu, měla bych v oblíbených konkrétní články, které studuji, jsem začátečník, takže celou sekci starter a někdy i něco málo z elementary a dokonce mě zajímá i Vaše vysvětlování v pre-mediate, čemu nerozumím, odsouvám v mozku na pozdější dobu, však se to tam najde, až přijde čas.Také slovní zásoba, některé věci mě nezajímají, pokud se nechci zahltit, tak strávím hodně času hledáním. Rubrika „Oblíbené“ by mnoho vyřešila. Byla bych jak včelka na medu, vybírající si to nejlepší pro mne. A třeba by i odpadly názory typu, " jé, to je lehké, proč tam nedáš něco lepšího?„:a to nemluvím o slovníku,, zábavě, informacích, četbě apod.Vašich článků je skoro 2000a všechny jsou moc fajn, ale ne každého zajímají starter.A starter jen závidí, že se domluvíte tak lehce, tak složitě, "však až já tam budu:“ . Takže stránky pro vyšší ůrovně přehlížím,/ale podívám se na ně, co kdyby náhodou?"/ Ale určitě bych je nedala do oblíbených, čekaly by ,až budu i já na jejich úrovni.Tak bych postupovala, něco bych vypustila. něco přidala, prostě klasika, Také by odpadly otázky typu, jak dál na tomto webu,prostě by si každý zaznamenal (aha, to hledám/ a tak dále. Všechny kurzy, učebnice postupují jinak .Pro každého, kdo se učí nebo se chce učit anglicky jsou tyto stránky velkým přínosem. Kéž by takových učitelů bylo víc.

Petr Hudík:
přesně jak píšete, jenom bych doplnil, že v tom profilu by bylo dobré výběrové políčko, kde by se ještě nastavovalo, kolik dní staré témata se budou zobrazovat (myslím zrovna v tu chvíli).

Otázka ještě je, jestli by se takový seznam po odchodu z profilu/webu mazal, nebo by se zobrazoval určitou dobu (která by se dala nastavit v nastavení).

Možná by bylo dobré při druhém příchodu na ten profil zobrazovat pouze témata nepřečtená + samozřejmě nově aktualizovaná.