Help for English

Navrhy na vylepseni webu

Dobry den,

predem velice dekuji za tyto stranky. Ziji jiz pul roku v UK a kdyz jsem sem prijela, mela jsem zasebou jen kratke samostudium s pomerne matouci ucebnici Time To Talk .. Nyni jsem ve skole na urovni intermediate a moje profesorka mi doporucila prosincovy test FCE .. nevim nevim, snad to zvladnu, jsem pilny student :) a vase stranky mi velice pomohly!

Tedy myslim si ze by nebylo spatne, vsechny nejen gramaticke pojmy, psat hned do uvodu i anglicky. Vzhledem k tomu, ze jsem se zacala anglicky podrobne ucit az v UK nemam zdani jake jsou ceske ekvivaletny pro nektere z casu atd. Velmi by to usnadnilo hledani a verim, ze nejen mi.

Dekuji

Gramatický přehled pojmů (i s jejich anglickými ekvivalenty) připravuji, objeví se v průběhu léta.

Ahoj janinkawe,
zmiňuješ se zde o matoucí učebnice Time To Talk, ktrou spousta mojich známích považuje za jednu z nejlepších.Můžeš mi, prosím, napsat co je na ní matoucí. Uvažovala jsem o jejím pořízení, ale teď nevím…
Moc dík

Mata:
No nevim, muj znamy ktery anglictinu vyucuje na Ostravske univerzite, ktery me pripravoval poslednich 14dni pred odjezdem se do ni podival, precetl si par vysvetleni gramatiky a pravil, ze chape, proc to do ted nechapu … myslim ze vysvetleni nekterych gramatickych jevu je tam pomerne nedostatecne a jak jsem psala matouci .. clovek to pak pochopi spatne a to je horsi nez kdyby to nepochopil vubec :( ale co se tyce procvicovani, posloupnosti atd. je OK takze ke studiu s profesorem bych ji doporucila ale ne pro samostudium ..

Marek Vit: Dekuji budu se tesit.

Děkuji za info. Chtěla jsem si tu učebnici pořídit pro samostudium, takže asi budu hledat jinou. Mohl by mi někdo nějakou doporučit? Jsem asi tak na úrovni intermediate a chtěla bych to dotáhnout na upper.

Pokud jste INTERMEDIATE, potom si myslím, že by problém neměl být neměl. S materiály pro samouky je to nejhorší pro začátečníky…