Dobrý den.Můžete mi prosím poradit s překladem?
Dobrý den.Můžete mi prosím poradit s překladem?
převod rychlosti měl velmi pomalou jednotku,rychloběžnou pětku.U čtyřky si nejsem jistý.Tipoval bych,že se nemusela dvakrát sešlapovat spojka
čtyřka je podle mě přímý záběr, rychloběžná pětka je tzv. overdrive, tedy přídavná redukce ke 4 nebo trojce, která dovolí snížit otáčky motoru a tím ho provozovat v optimálnějším bodě z hlediska výkonu. Jde o patent BorgWarner.
Podle mě to se synchronizací převodů nemá nic společného. Existuje tzv. Direct Drive převodovka s dvěma spojkama, kde se přepíná automaticky mezi dvěma stupni, i když jde o předválečný patent, tak bych to v nákladnim Studebakeru nečekal. Zajímavé téma. Podívám se..
Mirku jsi borec.Seženu si o tom literaturu.Tohle bude na dlouho při samostudiu.Nu což
Možná poslouží tento link: http://www.kolesa.ru/…i-2015-07-17
Jsou tam přímo fotky z kabiny a popis řazení. Je to celkem jednoduchou ruštinou, ale google to do angličtiny přeloží bez větších chyb. O řazení vyšších rychlostí tam ale nic není. Čtyřka je v článku popsaná jako přímý záběr. Jinak dotaz v googlu “driving Studebaker US6” dá spoustu odkazů na videa tak snad tam někde bude i o řazení, ale mé předchozí vysvětlení je podle mě správné.
Každopádně podobné GMC CCKW určitě synchronizaci nemá a používá klasicky meziplyn.
Příspěvky mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé. Pokud máte účet můžete se přihlásit.
Příspěvky v diskusi jsou majetkem jejich autorů. Provozovatel webových stránek Help For English za ně nenese zodpovědnost.