A mohla bych říct i: There was left a lot of wine at the end of the
party.
Děkuju za odpověď
Komentáře k článku: 'BE LEFT' (have sth left)
A mohla bych říct i: There was left a lot of wine at the end of the
party.
Děkuju za odpověď
A mohla bych říct i: There was left a lot of wine at the end of the party.
Děkuju za odpověď
Re:
Ne, to je špatně.
Re:
Ne, to je špatně.
Re: Re:
A takto ? (left stojí extra)
„There was a lot of wine left at the end of the party.“
Dobrý den, u věty …You can take all the cakes that are left. …může se použít that were left? Pokud ne, můžete vysvětlit. díky
Dobrý den, u věty …You can take all the cakes that are left. …může se použít that were left? Pokud ne, můžete vysvětlit. díky
Re:
ARE říká, že JSOU ještě k dispozici. WERE by naznačovalo, že BYLY k dispozici, ale možná už nejsou…
děkuji
děkuji
studuji v Australii v Cairns na Kaplan College a tyto stranky mi strašně moc pomahaji, lepší jsem zatim nenašel. děkuji a doufam že v to budete dale pokračovat
hmmm zajímavý článek, tu vazbu znám, ale přesto: How many beers do we have left? můžu to přeloži taky jako: kolik piv ještě máme? aniž bych chtěla dát důraz na to, že zbývají? nebo tu vazbu můžu použít jen, když míním to, že něco zbývá? děkujiii
hmmm zajímavý článek, tu vazbu znám, ale přesto: How many beers do we have left? můžu to přeloži taky jako: kolik piv ještě máme? aniž bych chtěla dát důraz na to, že zbývají? nebo tu vazbu můžu použít jen, když míním to, že něco zbývá? děkujiii
Re:
Kolik ještě máme a kolik zbývá je vlastně to samé
that x what
vsiml jsem si, zeCO se u teto vazby nepreklad jako what,
ale jako that.
Je nejaky duvod- pravidlo, nebo to proste tak je.
that x what
vsiml jsem si, zeCO se u teto vazby nepreklad jako what, ale jako that.
Je nejaky duvod- pravidlo, nebo to proste tak je.
Re: that x what
WHAT není vztažné zájmeno. Přečtěte si u nás článek o vztažných větách.
Jak se řekne „Zbývá 7 dní“ Seven days left nebo There are 7 days left.