Help for English

Umístění after v souvětí

 

Hezký den Vám všem.
Nějak jsem se jako samouk zamotal do souvětí, které potřebuji přeložit do své modelové situace, kterou jsem si vymyslel :).

Věta:
Je potřeba, abyste se po změně hesla odhlásil ze všech koncových zařízení (stolní počítače, notebooky, virtuální stroje), na kterých jste přihlášený původním heslem.

Má snaha o překlad:
1) You need to log off all devices (computers, laptops, virtual machines) you are log on with old password after password change.

2) After password change, you need to log off all devices (computers, laptops, virtual machines) you are log on with old password.

Vůbec mi není jasné umístění after v souvětí, jestli má být na začátku či na konci a kde mají být věty oddělené čárkami? Jaké možnosti se mi v takové větě nabízí?

Mohu poprosit o příklady možných kompinací?
Děkuji Vám

Ohledně umístění AFTER se Vám nabízí právě ty dvě možnosti, které uvádíte, jen bych větu poopravil:
…you are logged on with your old password (after the password change)

Děkuji Vám za kontrolu. “ed” mi z textu uteklo, byť jsem jej měl na paměti. “your” před old password mne nenapadlo.

A čárky mám uvedené ve větě správně? Nebo někde nějaká chybí?
Mohlo by být případně před “you are log on” uvedeno “in which/that”?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Pavel Dvořák vložený před 8 lety

Děkuji Vám za kontrolu. “ed” mi z textu uteklo, byť jsem jej měl na paměti. “your” před old password mne nenapadlo.

A čárky mám uvedené ve větě správně? Nebo někde nějaká chybí?
Mohlo by být případně před “you are log on” uvedeno “in which/that”?

Čárky jsou snad dobře, až na první větu:

You need to log off all devices (computers, laptops, virtual machines) you are logged on with your old password, after the password change.

Pokud bych tam měl dát vztažné zájmeno, tak rozhodně THAT.